اخبار عمومی
اعلام وصول 2
138842
تاریخ انتشار: 1396/04/28 13:46
وعده ما پنجشنبه ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ ساعت ۹:۰۰صبح میدان ورودی شهر دیشموک به سمت تپه ی نورالشهداء

عصرجهان-خدای بزرگ تبارک و تعالی را شاکر و سپاسگزاریم که توفیق را نصیب ما مردم شهر دیشموک نمود تا بتوانیم مهمان شهدای گمنام باشیم .
در آستانه مراسم استقبال، تشییع و تدفین دو کبوتر خونین بال “دو شهید گمنام” در شهر شهید پرور دیشموک که ۲۹ شهید هم تقدیم انقلاب کرده است، برآن شدیم تا در وصف گمنامان سفر کرده همان بی ادعاهای عظیم الشان ؛ مطلبی را به قلم تحریر در آوریم.
بسم رب الشهدا و الصدیقین
/خواهم که در این میکده آرام بمیرم/ گمنام سفر کرده و گمنام بمیرم/عمری است مرا مونس جان نام حسین است/دل خواست که در سایه این نام بمیرم
حماسه سازان و راست قامتان همیشه زنده ی تاریخ.
شهدا را با صلوات یاد کنیم.
یاد شهداء همیشه زنده است تا آنان که خویش را مدیون خون شهدا می دانند بر این عرصه حاضرند.
گرامی باد یاد و خاطره همه شهداء که اگر در این مملکت روضه ی اباعبد الله الحسین(ع ) را هر جایی و هر نقطه ای بر پا می بینیم از فداکاری های ایشان است.
خدای بزرگ تبارک و تعالی را شاکر و سپاسگزاریم که توفیق را نصیب ما مردم شهر دیشموک نمود تا بتوانیم مهمان شهدای گمنام باشیم .
شهید! وقتی در خلوت خود معتکف شده ام به این اندیشیده ام که چگونه توانستید آن همه امتیازات مثبت و خوشگذرانی را کنار بگذارید و پا در رکاب همرزمان جنگجویتان پیش بسوی شهادت باشید.
شهید ! جای بسی تامل است دست بردن در شناسنامه ات؛ نه برای سقر سنی و پیوستن به تیم ها، قبولی در کنکور به صورت تقلب و تخلف بلکه رفتن به جبهه های جنگ و نبرد با دشمن قسم خورده.
شهید! درس و مشق را رها کردی،  امتیاز سهل رسیدن به بهترین دانشگاه ها و بورسیه گرفتن ها را وعده دادی تا برگردی آن هم از جایی که بر شما واضح بود که به مکانی میروی که برگشتن ننگ و ذلت است تا افتخار،  به همین خاطر تا آخرین لحظه جنگیدی و با خودت عهد بستی تا آخرین قطره خون خود خواهید ایستاد تا سرزمین و مردم دیارت استوار، پیروز و سربلند باشند .
شهید! نه به اندازه یک سخنرانی و نه یک ماه رمضان بلکه هشت سال جنگیدی آن هم با اراده مستحکم و انگیزه ای وافر به عشق رهبری و به خاطر ناموست، اینک قدر شما را میدانیم نه فقط در زبان بلکه در عمل هم بارها نشان دادیم.
شهید! قلمم برا برداشتم تا بنویسم از رشادت ها و جانفشانی هایت لیکن زبانم قاصر از آن بود تا توصیف کنم شهامت و شجاعت امثال شما را در برابر حماقت های گرگ صفتان که به نوعی قبیح ترین انسان های تاریخ بودند.
شهید؛ در عجبم! نه توپخانه داشتیم، نه تانک های آمریکایی و انگلیسی، و نه خبری از ارتش میلیونی و حمایت کشورهای بزرگ دنیا در آن زمان، بلکه خدا را داشتیم و شما(بسیجیان مردمی) عزیزانی که هیچ گاه لذت دنیا را نپذیرفتید و با دست رد بر سینه ی تمام لذات دنیوی به فرمان رهبرتان سعی در ماجراجویی داشتیدکه عاقبتش چیزی به جز (شهادت )  ،  نبود.
شهداء شناسنامه تاریخ هر جامعه اسلامی هستند.
اینک که در تابستان ۱۳۹۶ و همزمان با سی و  نهمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، دیار صف شکنان دین پناه دیار بهمئی نشین و محروم و مظلوم دیشموک مهمان لاله های گلگون کفنی است از خداجویان بی ادعا همان جوانان غیور که با تکیه بر نیروی جوانی خویش همچنین  توسل بر ائمه اطهار و توکل بر پروردگار متعال با شعار اتحاد و همدلی توانستن ریشه کفر و ظلم ستم را از این خطه مقدس و مطهر بردارند.
مردم فهیم و قدرشناس دیشموک متشکل از طوایف و تیره های سترگ و عظیم الشان در روزهای آینده پذیرای دو شهید گمنام هستند و این بار باید مهمان نوازی خود را در مقابل آنانی به رخ بکشند که جوانی و روزگار خویش را فدای ناموس مردم این سرزمین با صلابت نمودند.
تمام تئوریسین های زمان همیشه وفاداری، بزرگی و منش مردمان این کشور ضد دیکتاتور طلبی را به یاد دارند.
برای نمونه میتوان اشاره کرد به مطلب #سرپکسی_سایکس ایران شناس انگلیسی.
صفات اخلاقی ملت ایرانیان  به طوریکه در اسناد تاریخی آمده است نیک خویی – مردانگی – پشت کار – راستگویی و درستی بوده است که دیگر صفات اخلاقی زاده اینهاست .
و جمله ی معروف  رنه_گروسه(گروست) مولف کتاب تاریخ صنایع شرق نزدیک و تاریخ نگار فرانسوی.
ایرانیان در صحنه تاریخ در نظر افراد پژوهنده و تاریخ شناس جهان بدون هیچ تردیدی ملتی شریف و از نژادی کهن هستند که حس شرافت و روح جوانمردی آنها در مقابل روح متوحش آشوریان و بابلیان مایه آرامش گیتی است.
اینها همیشه به یاد داشته و در مقالات و کتب خویش نوشتند که ایرانیان از طبقات مختلف در هنگام سختی و مشقت خدا را مقوله کار خود قرار داده و گوش به فرمان رهبر و حاکمی عالیقدر در مقابل ظالمان ایستاده گی خواهند کرد.
به نوعی میتوان گفت مردم ایران تئوکراسی گونه و با بهره گرفتن از قدرت در راس همان رهبری فقیه و عادل زمان،شخصیتی بسیار فرهیخته و والامقام همیشه و در همه حال کشور و سرزمین خود را مدبرانه و منسجمانه اداره خواهند کرد.
اینگونه بیان میکنم؛ شهید! توصیف شهادتت برایم آنقدر سخت و جانکاه است که به سختی توانسته ام در دایره واژه گان محفوظ در ذهن خویش از هنر شهادتت بنویسم؛ و هیچ نقاشی و هیچ نویسنده ای در طول تاریخ قادر به رسم یا نوشتن این همه بزرگی و عظمت نبوده و نخواهد بود.
وعده ما پنجشنبه ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ ساعت ۹:۰۰صبح میدان ورودی شهر دیشموک به سمت تپه ی نورالشهداء.
مالک آهنگ



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*