اخبار عمومی
اعلام وصول 2
138845
تاریخ انتشار: 1396/04/29 13:57
کارگران سیمان مارگون می‌گویند: دلیل تجمع امروزشان به خاطر مشکلات مالی، هزینه‌های ایاب و ذهاب و نداشتن قرارداد با کارخانه سیمان و حقوق عقب افتاده سه ماه است.

عصرجهان: 14 اسفندماه سال گذشته کارخانه سیمان مارگون بویراحمد با حضور وزیر صنعت افتتاح شد ولی بعد از گذشت 4 ماه و 19روز کارگران این کارخانه در اعتراض به عدم پرداخت حقوق و مزایا تجمع کردند تا از خلف وعده زودهنگام مسئولان بنالند.

بنا به همین گزارشدر 70 کیلومتری شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد شهری خوش آب و هوا با طبیعتی بکر و محیط زیستی کم نظیر کارخانه‌ 3300 تنی مارگون توسط تنها سرمایه گذار خارجی این استان احداث شده است.
یکی از مهمترین دلایل رضایت مردم این منطقه با احداث کارخانه سیمان در منطقه‌ای با طبیعت بکر و زیبا فرار از بیکاری جوانان بوده که کمتر از 6 ماه کارگران این کارخانه در اعتراض به عدم پرداخت حقوق و مزایا و انعقاد قرارداد کاری دست به تجمع در جلوی این کارخانه زدند.
کارگران سیمان مارگون که از دوربین خبرنگاران واهمه داشتند، می‌گویند: دلیل تجمع امروزشان به خاطر مشکلات مالی، هزینه‌های ایاب و ذهاب و نداشتن قرارداد با کارخانه سیمان و حقوق عقب افتاده سه ماه است.
شایان ذکر است این کارگران به دلیل ترس از اخراج حاضر به مصاحبه نشدند و اصرار به اطلاع رسانی در این زمینه و رساندن مطالبه به حقشان به گوش مسئولان و متولیان امر داشتند.
ظرفیت تولید روزانه کارخانه سیمان مارگون حدود سه هزار و 300 و ظرفیت سالانه آن را نیز افزون بر یک میلیون تن است.


منبع/خبردنا



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*