اخبار عمومی
اعلام وصول 2
138851
تاریخ انتشار: 1396/04/30 13:34
برگزاری انتخابات الکترونیکی نظام پزشکی موجب صرفه جویی در ۲۵۰ هزار سفر شهری و بین شهری، در کشور می شود و در امنیت کامل و صیانت از آراء در سراسر کشور در حال اجراست

به گزارش عصرجهان به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان و به نقل از دکتر شهرام ابراهیمی مدیر شبکه بهداشت و درمان و رئیس هیات اجرایی انتخابات نظام پزشکی شهرستات  صبح امروز مورخ ۳۰ تیرماه ۱۳۹۶ و همزمان با سراسر کشور در شهرستان مسجدسلیمان و در محل ستاد شبکه در حال برگزاری میباشد .


این انتخابات یکی از مهم ترین نمادهای همدلی جامعه پزشکی است و الکترونیکی کردن آن می تواند میزان مشارکت را افزایش دهد و وزارت بهداشت، همه توان خود را برای برگزاری یک انتخابات عادلانه و رقابت سالم به کار گرفته است.
دکتر ابراهیمی بیان داشتند انتخابات نظام پزشکی  جهت  انتخاب هیات نظام پزشکی کلیه پزشکان ، داروسازان ، ماماها و کلیه افراد دارای پروانه فعالیت نظام پزشکی برگزار میگردد .
گفتنی جامعه پزشکی ایران امروز نخستین انتخابات رسمی الکترونیک غیرحضوری کشور را تجربه می کنند
✅ یک رای در سه دقیقه

"امروز نخستین تجربه انتخابات الکترونیک در کشور رقم می خورد"
✅برگزاری انتخابات الکترونیکی نظام پزشکی موجب صرفه جویی در ۲۵۰ هزار سفر شهری و بین شهری،  در کشور می شود و در امنیت کامل و صیانت از آراء در سراسر کشور در حال اجراست
✅ امکان مخدوش سازی، دستکاری، رای غیر واقعی، رای وکالتی و مهندسی انتخابات در انتخابات الکترونیک وجود ندارد و اعضای سازمان نظام پزشکی با آرامش خیال در این انتخابات صنفی - ملی مشارکت کنند.

ارسال کننده خبر/پرویز دیوید خسروی

 



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*