اخبار عمومی
اعلام وصول 2
138859
تاریخ انتشار: 1396/04/30 18:20
سقوط از درخت گردو عامل معلولیت؟/برخی در مورد سپاه یاوه‌گویی می‌کنند/آقایان علنا از تریبون‌های رسمی ایجاد دو قطبی می‌کنند

عصرجهان-گهگیلویه و بویراحمد در سایر رسانه ها
تجمع اعتراضی سپرده‌گذاران سرگردان موسسه اعتباری توسعه درمقابل فرمانداری گچساران
سپرده‌گذاران موسسه اعتباری توسعه در مقابل فرمانداری گچساران به دلیل مشکلات پیش آمده و نگرانی از وضعیت پول، سرمایه و سپرده‌های خود تجمع کردند.
بنا بر این گزارش، سپرده‌گذاران سرگردان با انتقادهای شدید از بانک مرکزی از مسئولان خواستار رسیدگی به وضعیت خود شدند.


گفتنی است: دراین تجمع، سپرده گذاران گچسارانی بانک آرمان خواستار دیدار با فرماندار شدند، که در نهایت فرماندار میان سپرده گذاران حضور پیدا کرد و ابتداء به تجمع غیرقانونی و استفاده از بلندگو دستی برای شعار دادن تذکر داد.
در ادامه عبدالرحیم رحیمی به سپرده گذاران اطمینان داد که برای سپرده های آنان مشکلی پیش نخواهد آمد.
فرماندار گچساران عنوان کرد: در این مدت نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت و خودم بارها از طریق مقامات بالا مشکل سپرده گذاران  گچسارانی را پیگیری کرده ایم.
تجمع اعتراضی کارگران کارخانه "سیمان مارگون"
14 اسفندماه سال گذشته کارخانه سیمان مارگون بویراحمد با حضور وزیر صنعت افتتاح شد ولی بعد از گذشت 4 ماه و 19روز کارگران این کارخانه در اعتراض به عدم پرداخت حقوق و مزایا تجمع کردند تا از خلف وعده زودهنگام مسئولان بنالند.


کارگران سیمان مارگون که از دوربین خبرنگاران واهمه داشتند، می‌گویند: دلیل تجمع امروزشان به خاطر مشکلات مالی، هزینه‌های ایاب و ذهاب و نداشتن قرارداد با کارخانه سیمان و حقوق عقب افتاده سه ماه است.
شایان ذکر است این کارگران به دلیل ترس از اخراج حاضر به مصاحبه نشدند و اصرار به اطلاع رسانی در این زمینه و رساندن مطالبه به حقشان به گوش مسئولان و متولیان امر داشتند/خبردنا
یک کهگیلویه و بویراحمدی عضو شورای مرکزی مجمع نیروهای خط امام(ره) کشور شد
ظهر امروز کنگره سالیانه مجمع نیروهای خط امام(ره) کشور برای تعیین شورای مرکزی این حزب  در تهران برگزار شد.
در پایان این کنگره انتخابات اعضای شورای مرکزی کشور برگزار شد و اعضای اصلی(۱۵ نفر) و علی البدل شورای مرکزی مجمع نیروهای خط امام  انتخاب شدند.
در این رای گیری سید علی پرواز از نیروهای جریان اصلاحطلب کهگیلویه و بویراحمد موفق شدند با آرای بالا در کنار حجت الاسلام و المسلمین سید هادی خامنه ای و هادی غفاری به شورای مرکزی حزب راه پیدا کنند.
پرواز از ۶۸ رای الکترال مجمع ۵۴ رای کسب کردند.
بر اساس این گزارش ،مجمع نیروهای خط امام با توجه به جمعیت اعضا و فعالیت های حزب در هر استان دارای رای الکترال که استان کهگیلویه و بویراحمد ۳رای داشت و پرواز ۵۱رای دیگر را ازمابقی استانها کسب کردند/کبنا
افزایش 30 برابری رسانه های کهگیلویه و بویراحمد در طول یک دهه اخیر
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت که تعداد رسانه های ثبت شده این استان اعم از سایت ها و نشریات محلی در طول یک دهه اخیر با افزایش 30 برابری از یک مورد به 30 مورد رسیده است.
رضا دهبانی پور روز چهارشنبه اظهار داشت: عمده مشکلات رسانه های کهگیلویه و بویراحمد زیرساختی بوده که ناشی از ناپایداری درآمدهای آنها به دلیل نبود بخش خصوص فعال در استان است.
دهبانی پورابراز داشت: اقدام های مطلوبی نیز در زمینه ساماندهی درج آگهی در رسانه های کهگیلویه و بویراحمد انجام شده است.
دهبانی پور با اشاره به در پیش بودن 17 مرداد روز خبرنگار، گفت که برنامه ریزی های لازم برای برگزاری هر چه بهتر آیین روز خبرنگار سال جاری در یاسوج انجام شده است.
کهگیلویه و بویراحمد با 713 هزار نفر جمعیت دارای پنج روزنامه، 17 هفته نامه، پنج 2 هفته نامه، 2 ماهنامه، 6 فصلنامه و 34 سایت و پایگاه خبری مجوزدار است/ایرنا
تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر 2 شهید گمنام در بخش دیشموک کهگیلویه
در ایام حزن انگیز شهادت امام جعفر صادق (ع)، پیکر مطهر این شهدای گمنام روز پنجشنبه 29 تیرماه با استقبال مردم انقلابی و ولایتمدار بخش دیشموک از توابع شهرستان کهگیلویه تشییع و به خاک سپرده شد.
پیکر پاک این شهیدان گمنام با استقبال گسترده اقشار مختلف در میان حزن و اندوه مردم مؤمن و مسلمان بخش دیشموک از میدان مرکزی شهر تا تپه نورالشهدا تشییع و خاکسپاری شد.


تشییع کنندگان ضمن نوحه خوانی با سردادن شعارهای حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست و همچنین شهادت آرزوی ماست ولایت افتخار ماست بار دیگر با آرمان‌های این شهدا تجدید بیعت کردند.
بخش دیشموک با بیش از 23 هزار نفر جمعیت در 90 کیلومتری دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه قرار دارد/ایرنا
کاهش 26 درصدی طلاق در کهگیلویه وبویراحمد
مدیرکل امور اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت که آمار طلاق در این استان از 36 درصد در سالهای 94 و 95 به 10 درصد در سال 96 کاهش داشته است.
حجت الاسلام علی فتح میر محمدی روز چهارشنبه اظهارداشت؛ که این کاهش بیانگر اقدام های مؤثر انجام شده توسط متولیان امر در حوزه کاهش آسیب‌ های اجتماعی به ویژه طلاق در چند سال اخیر در کهگیلویه و بویراحمد است.
انتقاد امام جمعه چرام از استخدام های فامیلی مدیران/ منتظر اقدام دستگاه های نظارتی هستیم
حجت‌الاسلام سیدنورالله افشار ظهر امروز در خطبه دوم با اشاره به حقوق شهروندی و با تاکید بر این مطلب که حقوق شهروندی ۱۲۰ ماده قانون بوده که دولت از آن رونمایی کرده است، گفت: از این مطلب بگذریم که بسیاری از این قوانین همان قوانین، قانون اساسی است.
وی، تصریح کرد: در ماده ۸، ۷۷ و ۷۸ حقوق شهروندی تاکید شده که دسترسی همه افراد به فرصت‌های برابر شغلی باید مساوی باشد و همین مسئله‌ای که در حقوق شهروندی آمده در اصل ۲۸ قانون اساسی نیز آمده است.
خطیب جمعه چرام، ادامه داد: سوال این است که اگر به کارگیری نیروها و جوانان جویای کار در مشاغل دولتی باید شرایط یکسانی داشته باشند، چرا برخی افراد دولتی و مدیران، استخدام‌های بدون ضابطه برای دوستان و خویشاوندان خود انجام می‌دهند و دستگاه‌های نظارتی هم توجهی ندارند.
حجت‌الاسلام افشار با بیان اینکه شرایط تساوی و یکسان بین افراد جامعه رعایت نمی‌شود، خاطرنشان کرد: اگر قرار است استخدامی صورت پذیرد باید بین همه واجدان شرایط آزمون برگزار شود.
وی، تصریح کرد: جامعه ما نیاز به قانون جدید ندارد و مشکل قانون نیست بلکه مشکل روح قانون گریزی بعضی مدیران دولتی است، اگر در حقوق شهروندی صادقیم، با مسئولانی که بدون ضابطه و قانون بعضی افراد را استخدام کرده‌اند، برخورد شود.
مسئول شورای فرهنگ عمومی چرام، متذکر شد: در واقع این مسئولان، چند ماده قانون از حقوق شهروندی را نقض کرده‌اند، مردم منتظر اقدام دستگاه‌های نظارتی و مسئولان استانی هستند./فارس
بازدید فرماندار لنده از روستای موگر با «تراکتور»
دکتر دارا کریمی نژاد فرماندار شهرستان لنده به همراه بخشدار مرکزی و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان با «تراکتور» از روستای موگر این شهرستان بازدید، و مشکلات مردم این منطقه بررسی شد.
مهم‌ترین مطالبه اهالی این روستا جاده ارتباطی و کانال هدایت آب اراضی کشاورزی بود که فرماندار دستورات لازم برای پیگیری این دو خواسته را صادر کرد/کبنا


تهدید به تعطیلی‌کشتارگاه گچساران در صورت تجهیزنشدن به امکانات صنعتی
عبدالرحیم رحیمی در جلسه بررسی مشکلات کشتارگاه گچساران اظهار داشت: با توجه به صنعتی بودن کشتارگاه گچساران و گذشت بیش از 11 سال از احداث آن این سردخانه توان نگهداری کشتار دام بیش از حد مجاز را ندارد.
رحیمی افزود: در صورت عدم همکاری و تجهیز و توسعه کشتارگاه از نیمه صنعتی به صنعتی، تجهیز سردخانه، تجهیز و توسعه کوره لاشه سوز و فاضلاب کشتارگاه این مکان تعطیل خواهد شد.
فرماندار شهرستان گچساران تصریح کرد: شهرستان گچساران گنجایش احداث و تجهیز یک سردخانه صنعتی کشتار دام را دارد/ایلنا
اقلیت در موقع خودش برای آقایان معنا خواهد شد/آقایان علنا از تریبون‌های رسمی ایجاد دو قطبی می‌کنند
حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته گچساران اظهار داشتند: گاهی اوقات افرادی مملکت را تفسیر به دوقطبی می کنند قطب اکثر و اقل و مقام معظم رهبری به آن آقا فرمودند که بهتر است وارد عرصه انتخابات نشوید چراکه ممکن است جامعه دو قطبی شود اما امروز برخی‌ها رسما از تریبون‌ها اعلام دو قطب اکثر و اقل می‌کنند.
امام جمعه گچساران افزود: فعلا صبر می کنیم شاید آقایان عذرخواهی کنند که اگر نکنند آن موقع اقل را برایشان معنا می‌کنیم که امیدوارم چنین موضوعی پیش نیاید در غیر این صورت بدانند که اکثر ملت ایران هستند و اقل آن آرایی بسیار محدود و اندکی است که نیت شوم داشتند و فاقد اعتبار هستند که ان شاءالله خداوند به آقایان تقوا بدهد که از خواب غفلت بیدار شوند و به شعارهایشان عمل کنند/فارس
امام جمعه قلعه‌رئیسی تأکید کرد
مقابل تخریب‌ها سینه سپر می‌کنم/اف بر این نوع اعتدال و اصلاح‌طلبی/تقابل با رهبری یعنی سرنوشت بنی‌صدر
حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی اظهار داشتند: هر مدیری که در استان انتخاب شود و در خط امام و رهبری نباشد با تمام قوا در مقابل او می‌ایستیم متذکر شد: رئیس جمهور منتخب اگر در ولایتمداری صادق و اگر به خط امام معتقد، و اگر به دنبال اهداف و آرمان انقلاب و شهدا است می‌بایست وزیرانی انقلابی، مومن، متعهد، متخصص، دلسوز، ساده زیست ولایتمدار و ولایت یاور به مجلس معرفی و انتخاب شوند.
صلواتی خاطرنشان کرد: حال که عده‌ای سهم خواهی می‌کنند و به دنبال رضایت آنها هستند باید رضایت خدای متعال، رسول اکرم(ص) اهل بیت عصمت و طهارت و شهدا را هم در نظر گرفت و مدیری که به افراد چاپلوس و به افرادی که دائما از او ستایش کند مدیریت می‌دهد دردی را درمان نمی‌کند بلکه به دردها اضافه می‌کند.
وی بیان کرد: با اظهاراتی که رئیس جمهور بیان کردند امت حزب الله فقط می تواند دعا کنند خدایا رئیس جمهور منتخب را از مبتلا شدن به سرنوشت برخی افرد گذشته نجات عنایت بفرما، و باید توجه شود که مدیری برای مسئولیت‌های نظام جمهوری انتخاب شود که نه بر اساس سفارشی منصوب شود باید کسی انتخاب شود که مردم را به سمت خدا، دین خدا هدایت و ارشاد کند.
امام جمعه قلعه رئیسی به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مسوولان نظام و نقش تعیین کننده انسجام اشاره و یادآور شد: همانظور که فرمودند کشور را دو قطبی نکنید و آن حالتی که در سال 59 متاسفانه از ناحیه رئیس جمهور آن روز اتفاق افتاد که مردم را به دو دسته موافق و مخالف تقسیم کرده بودند و ای کاش روحانی به این هشدار رهبری توجه می‌کرد.
وی گفت: تفکر بنی‌صدر دوگانه سازی بین حامیان خود و سازمان‌ها و نهادهای مختلف جمهوری اسلامی بود و اگر به سخنان امروز توجه کنید که اگر کسی داخل 24 میلیون نیست نمی‌تواند مسئوولیت سنگین را به عهده بگیرد و بقیه در اقلیت هستند این صحبت‌ها همان حرف‌های بنی‌صدر است و همان دو دستگی و در تضاد با صحبت‌های نایب امام زمان(عج) است.
صلواتی با بیان اینکه رئیس جمهور باید سرباز و مطیع رهبری باشد اضافه کرد: نمایندگان مجلس از ظرفیت اصل 89 قانون اساسی استفاده کنند و امیدوارم نمایندگان به وظیفه و تکلیف شرعی خویش عمل کنند و هر کس در تقابل با رهبری عمل کند نزد امت انقلابی منفور و سیلی محکم خواهد خورد و نتیجه تقابل با رهبری سرنوشت بنی‌صدر ملعون را رقم خواهد زد.
وی اشاره‌ای به مدیران سایت‌ها، کانال‌ها و دنیای مجازی گفت: بنده در دفاع از اصول قانون اساسی، دفاع از حق، دفاع از ارزش‌ها، در دفاع از ولایت فقیه، دفاع از سپاه و در دفاع از خط امام کوتاه نمی‌آیم و لذا شما هر چه می‌خواهید تهمت بزنید و بنده از افتراء، تهمت و تهدید فرار نمی‌کنم و این‌ها دلیل تحجر شما است که فقط زبان تخریب و تهدید به دور از حق دارید چون منطق ندارید چرا که اگر منطق داشتید مناظره می‌کردید، منطق شما ترور شخصیت است و هر چه بیشتر تخریب، تهدید، تهمت بزنید در دفاع از خط امام، ولایت و آرمان شهدا مصمم‌تر می‌شوم.
امام جمعه قلعه رئیسی خاطرنشان کرد: اگر اصلاح طلبی این است که اف بر این اصلاح طلبی و اگر اعتدالی این است که اف بر این اعتدالی بدانید تا روزی که در این مسوولیت هستم از روحیه مطالبه‌گری و انقلابی، و در ستیز با فتنه‌گران و حامیان فتنه ذره‌ای کوتاه نخواهم آمد بدانید که هر چه می‌خواهید انجام دهید چون در دل شما جایی برای حرف‌های بنده وجود ندارد، مرا بزنید، تخریب کنید، شایعه سازی کنید اما بدانید در میدان سخت با اراده محکم وارد این میدان متقارن جنگ می‌شوم و چون فرزند انقلاب، شهدا هستم تهمت‌ها، تخریب و تهدید را به جان دل می‌خرم اما بدانید قیامتی است و در دادگاه قیامت از دروغ‌ها و تهمت‌ها سوال خواهد شد/فارس
کابینه آینده از قیل و قال‌ فرصت‌سوز سیاسی به دور باشد/برخی در مورد سپاه یاوه‌گویی می‌کنند
حجت الاسلام علی‌اصغر حسینی امام جمعه شهر یاسوج در خطبه های این هفته نماز جمعه که در محل مصلای امام خمینی این شهر برگزار شد گفت: مردمی که در راه اسلام و ایران شهید دادند منتظرند که کابینه آرمان‌های امام و شهدا و رهبری را مد نظر قرار بدهد و با تحرک و فداکاری مردم را فراموش نکنند چون مدیران به واسطه فداکاری ملت مدیر شده‌اند.
وی به سخنان وزیر امور خارجه و وزیر دفاع آمریکا اشاره کرد و گفت: بی‌شرمانه حرف‌هایی در مورد ایران می‌زنند چرا که مردم ایران را نشناخته‌اند و دم از این می‌زنند که رژیم ایران را براندازند در حالی که در غفلت هستند.
حسینی افزود: آن‌ها سپاه ما را تحریم می‌کنند چرا که سپاه و نیروهای مسلح ما را نشناخته‌اند و نمی‌دانند که در هر شرایطی از انقلاب خود حفاظت می‌کنند.
وی گفت: سپاه بداند که همه مردم ایران پشتیبان ‌آن‌ها هستند چرا که مورد اعتماد مردم هستند و نباید از یاوه‌گویی‌های برخی در کار آن‌ها خللی ایجاد شود و دشمن بداند که با وجود سپاه نخواهند توانست کوچکترین خدشه‌ای به این نظام وارد کنند/فارس
واکنش مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد به خبر آمار معلولیت به خاطر سقوط از درخت گردو
سید علی‌ رضا موسوی‌امجد  مدیر کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد که بمناسبت آغاز هفته بهزیستی در جمع کارکنان اداره بهزیستی شهرستان بهمئی حضور یافت  در مورد خبر منتشر شده در برخی از سایت های استان به اشتباه بیشترین درصد معلویت را مربوط به فصل برداشت گردو و سقوط از درختان اعلام کردند که بنده این آمار را تکذیب می کنم ؛ بنده گفتم با توجه به اینکه فصل برداشت گردو نزدیک است و حتی معلولیت یک نفر هم به دلیل سقوط از درخت برای خانواده ها تبعات سنگینی دارد، مردم عادی مواظب باشند و معلولین از این کار خودداری کنند./بویر نیوز
بهره برداري از فاز اول گازرساني به شهرک صنعتی خلیج فارس  و 13 روستاي منطقه كت تا  دي ماه 1396)
فرماندار بهمئي از بهره برداري طرح گازرساني به منطقه كت و روستاهاي حومه در شهرستان بهمئي تا 6 ماه آينده خبر داد.
فرماندار بهمئي در حاشيه بازديد از اجراي عمليات گازرساني به منطقه كت و بيش از 13 روستاي حومه اين منطقه خبرداد و با اشاره به اينكه ، فاز اول گاز رسانی به روستاهای کت و حومه با بیش از 85 درصدپیشرفت فیزیکی در حال اجراست گفت : اعتار پيش بيني شده براي فاز اول این طرح 35 میلیارد ریال و ازمحل اعتبارات ملي هزينه خواهد شد.
علي اكبر فرهنگي نسب با بيان اينكه ، تعداد خانوار بهره بردار اين طرح 600 خانوار با جمعيتي بالغ بر 3هزار نفر مي باشد افزود : 16 کیلومتر طول خط لوله اين طرح است كه 14 کیلومتر اي خط لوله فلزی و 2کیلومتر لوله پلی اتیلن مي باشد.
وي همچنين گفت : دو ایستگاه تقلیل فشار گاز در مسیر خطوط  لوله ي اين طرح احداث میشود.
«روح الله فتحي رئيس اداره گاز شهرستان بهمئي » با اشاره به اينكه فاز دوم گازرساني به ديگر مناطق و روستاهاي منطقه كت که شبکه گذاری داخل روستاهها می باشد آغاز به كار خواهد كرد گفت : ميزان اعتبار پيش بيني شده براي مرحله دوم اين طرح  بالغ بر چهل و پنج میلیارد  ريال از محل اعتبارات ملي پيش بيني شده است.
مسلم مختاري/ خبرنگار خبرگزاري صداوسيما
آسفالت ، زيرسازي و جدول گذاري بيش از 10  روستاي بخش مركزي شهرستان بهمئي با پيشرفت فيزيكي 100 درصد /  و  در دست اقدام بودن  آسفالت ، زيرسازي و جدول گذاري 6 روستاي ديگر
بخشدارمرکزی شهرستان بهمئي با اشاره به اينكه ،  در شش ماهه گذشته  عملیات آسفالت ، زيرسازي و جدول گذاري بالغ بر 45 هزار مترمربع  در روستاهای بخش مرکزی شامل روستاهاي دره بيد ، گِرد كوچك ، چا  راه   چِري ، نَرمون ،  ممبي ،  كفشكنان ، شهرك وليعصر ، ده صَفر ، روستاي گچ بلند ، شهرك امام خميني ، روستاي قبر قيصر ، بابااحمد ، سياهشير و اسلام آباد  براساس طرح هادی مصوب روستاها  به صورت 100 درصد تکمیل شد گفت : براي تكميل و راه اندازي اين طرح ها مبلغ   14 ميليارد  ريال از محل اعتبارات بنيادمسكن  و دهياري ها هزينه شد كه در آباداني روستاهاي بخش مركزي و ممبي نقش موثري داشت.
«علي كرم صديقي فر »  با اشاره به اينكه ، هم اکنون عملیات آسفالت و جدول گذاري معابر  از محل اعتبارات دهیاری ها با همكاري بنياد مسكن در 6 روستاي بخش مركزي در حال اجرا است که تا پایان سال جاری شاهد ساماندهی و آسفالت بخش عظیمی از معابر روستاهاي بخش مركزي در شهرستان بهمئي خواهیم بود گفت : براي ساماندهی کامل این مقدار از معابر به اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال اعتبار نیاز می باشد که تا کنون برخي از راه ها و معابر براي آسفالت و جدول گذاري  در اين بخش بیش از ۶۰   درصد پيشرفت فيزيكي ، دارند.
« بخشدار مركزي بهمئي  »  با اشاره به اينكه ،  بیش از  7   روستاي ديگر در دست اقدام برای آسفالت ریزی و جدول گذاري هستند گفت : در حال حاضر در شش روستا فعالیت هاي عمرانی در حال انجام است و 12 روستای دیگر هم در طرح بازنگری و برنامه ريزي  طرح هادی قرار دارند.
مسلم مختاري / خبرنگار خبرگزاري صداوسيما
غبارروبی و عطر افشانی گلزار مطهر شهداي گمنام شهرستان بهمئي همزمان با هفته بهزیستی
جمعی از مسئولان شهرستاني ، كاركنان بهزيستي به مناسبت هفته بهزیستی در مراسمی ضمن نثار شاخه گل ، قرائت فاتحه و تجدید میثاق با آرمان‌های والای شهدا ، یاد و خاطره آنان را گرامی داشتند.
« ناصر مختاري رئيس اداره بهزيستي شهرستان بهمئي »  در حاشیه این مراسم گفت : تامین مسکن مددجویان  در يكسال گذشته ، از برنامه های مهم این نهاد  در ارائه خدمات به جامعه هدف بود كه اين خدمت رساني همچنان ادامه دارد.
« ناصر مختاري » افتتاح خانه امن ، برگزاري و اجراي بيش از چندين کارگاه مختلف از جمله  خیاطی ، افتتاح مراکز اقامتی ترک اعتیاد ، برگزاري مسابقه هاي فرهنگي متعدد از جمله نقاشی ، برگزاري همایش پیاده روی ، دیدار با امام جمعه فرماندار و مديركل بهزيستي استان ، نشست پرسش و پاسخ براي رفع مشكلات نيروهاي تحت پوشش  ، ارائه فعاليت هاي بهزيستي شهرستان بهمئي  در خطبه هاي نماز جمعه و غبارروبی مزار شهدا را از دیگر برنامه های این هفته اعلام کرد
 مسلم مختاري / خبرنگار خبرگزاري صداوسيما



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*