اخبار عمومی
اعلام وصول 2
138873
تاریخ انتشار: 1396/04/31 00:03
تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان با درخشش کشتی گیران خوزستانی به مقام قهرمانی رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی آسیا دست یافت.

عصرجهان-رقابت های کشتی فرنگی نوجونان قهرمانی آسیا در سال 2017، روزهای 29 و 30 تیرماه در شهر بانکوک تایلند برگزار شد که در پایان 5 کشتی گیر خوزستانی حاضر در این رقابت ها با کسب یک مدال طلای محمد حسینوند و 4 مدال نقره محسن مدهنی، میلاد رضانژاد، مصطفی کایدخورده و مهران سعادتی فر به کار خود پایان دادند.


در وزن 50 کیلوگرم میلاد رضانژاد حسینوند کشتی گیر دزفولی اعزامی به این مسابقات در مبارزه نخست با نتیجه 9 بر 2 کشتی گیر هندی را شکست داد. وی در دور بعد مقابل حریفی از کشور کره جنوبی با نتیجه 8 بر صفر به پیروزی رسید. رضا نژاد در مرحله نیمه نهایی نیز با نتیجه 2 بر صفر کشتی گیر ژاپنی ر از پیش رو برداشت و به دیدار فینال رسید. وی در این دیدار در مقابل کشتی گیری از کشور قرقیزستان در لحظات پایانی، با نتیجه 2 بر 2 مغلوب شد و به مدال نقره بسنده کرد.
در وزن 54 کیلوگرم محمد حسینوند دیگر کشتی گیر اهل شهرستان دزفول در مبارزه نخست کشتی گیری از کشور سوریه را با نتیجه 8 بر صفر شکست داد وی در دور بعد نیز با نتیجه 9 بر یک حریف هندی را شکست داد و راهی دیدار فینال شد. حسینوند در دیدار فینال مقابل کشتی گیر قرقیزستانی با نتیجه 5 بر صفر به پیروزی رسید و صاحب مدال طلا شد.
در وزن 58 کیلوگرم محسن مدهنی که اهل شهرستان اندیمشک است پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل کشتی گیر تاجیکستانی با نتیجه 8 بر صفر به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد وی در این مرحله نیز با نتیجه 4 بر 2 کشتی گیر ژاپنی را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. مدهنی در این دیدار مقابل حریف قزاقستانی ضربه فنی شد و به مدال نقره رسید.
در وزن 63 کیلوگرم مصطفی کاید خورده کشتی گیر دزفولی پس از استراحت در دور اول در دور بعد با نتیجه 5 بر 4 تسوتسومی از ژاپن را شکست داد وی در دور بعد نیز کشتی گیر قرقیزستانی را با نتیجه 2 بر یک شکست داد و راهی دیدار فینال شد. اما دراین دیدار مقابل کشتی گیری از کشور قزاقستان با نتیجه 8 بر یک شکست خورد و به مدال نقره رسید.
در وزن 76 کیلوگرم مهران سعادتی فر نوجوان اندیمشکی در دور نخست کشتی گیر ترکمنستانی را با نتیجه 2 بر یک شکست داد وی در دور بعد مقابل حریف ازبکستانی با نتیجه 10 بر 8 به پیروزی رسید و به دیدار فینال راه یافت. سعادتی فر در این دیدار مقابل کشتی گیر قزاقستانی با نتیجه 2 بر 2 مغلوب شد و نایب قهرمان شد.
تیم کشتی فرنگی نوجوانان ایران با کسب 3 نشان طلا، 5 نقره و یک برنز و کسب 87 امتیاز قهرمان این دوره از رقابت ها شد.
همچنین تیم های قزاقستان و قرقیزستان به ترتیب با 77 و 75 امتیاز مقام های دوم و سوم را از آن خود کردند.

 منبع/ایرنا

 



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*