اخبار عمومی
اعلام وصول 2
138877
تاریخ انتشار: 1396/04/31 06:38
نتایج هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی در شهرستان مسجدسلیمان مشخص شدند و نتایج آن به شرح زیر اعلام گردید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان به نقل از روابط عمومی  هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی شهرستان همزمان با سراسر کشور در شهرستان مسجدسلیمان ، اندیکا و لالی در مورخ ۳۰ تیرماه شروع شد و نتایج آن به شرح زیر اعلام گردید .
در گروه پزشکی آقایان دکتر غلامرضا خواجه پور .دکتر عباس دهقان .دکتر مصطفی علوی .خانم دکتر رخشید پیر بویری و آقای دکتر ساسان رجبی و دکتر شاپور صالح ابراهیمی  به عنوان اعضای اصلی و خانم دکتر  فرحناز عزیز دوست و آقای دکتر داریوش جلیلی به عنوان اعضای علی البدل حائز شرایط شدند .

در گروه ماماهای پروانه دار خانم برتا برون .
در گروه دندانپزشکان آقای دکتر ابراهیم علاسوندیان
در گروه داروسازان آقای دکتر امید امیری
در گروه کارشناسان پروانه دار آقای پیام احمدی
در گروه آزمایشگاه آقای دکتر رضا غروی  حائز اکثریت آرا شدند .
لازم به ذکر است که با توجه به اینکه فرایند برگزاری الکترونیک  انتخابات به دلیل نقص فنی لغو گردید و انتخابات با تدبیر اعضا هیات اجرایی شهرستان  بدون کوچکترین مشکلی  به صورت دستی برگزار گردید
گفتنی است که این دوره علی رغم  گرمای هوا با شور و شوق بیشتری نسبت به دوره های قبل انتخابات صنفی  برگزار گردید و خوشبختانه در صحت و سلامت کلیه فرایند انتخابات و رای گیری و با حضور ناظرین در شعب ثابت ( ستاد شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان  و سیار  (در حوزه اندیکا و لالی ) برگزار گردید .
روابط عمومی ضمن تقدیر و تشکر از کلیه افرادی که دربرگزاری این دوره تلاش های شبانه روزی به خرج دادند آرزوی پیشرفت و ارتقا خدمات جامعه پزشکی به همشهریانمان را دارد .
ارسال کننده خبر/پرویز دیوید خسروی



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*