اخبار عمومی
اعلام وصول 2
138896
تاریخ انتشار: 1396/05/02 22:34
تعدادی از قصابان گچساران در محل شهرداری دوگنبدان تجمع کردند و با اردلان زینل‌زاده شهردار این شهر دیدار کردند.

عصرجهان-تعدادی از قصابان گچساران در محل شهرداری دوگنبدان تجمع کردند و با اردلان زینل‌زاده شهردار دوگنبدان دیدار کردند.

بعد از اینکه بحث‌های زیادی پیرامون کشتارگاه گچساران شد و این کشتارگاه بعلت نداشتن سردخانه با ظرفیت بالا کشتار دام در آن محدود شده است و چند روزی است که کشتارگاه تعطیل می‌باشد که این موضوع سبب اعتراض قصابان گچساران و تجمع آنان در شهرداری دوگنبدان گردید.

اردلان زینل زاده شهردار دوگنبدان در جمع قصابان گفت: باید گوشت سالم و بهداشتی به دست شهروندان برسد، پس باید کشتار دام  ساعت ۴ صبح انجام شود و گوشت بلافاصله باید به سردخانه منتقل و در آنجا ۲۴ ساعت در دمای مناسب نگهداری و بعد از آن عرضه شود.

زینل زاده در ادامه گفت: ظرفیت سردخانه کشتارگاه گچساران ۱۵۰ راس می باشد و نباید بیشتر از ظرفیت سردخانه کشتارگاه،کشتار دام انجام شود.

قصابان گچساران در این دیدار اظهار کردند: بیش از ۴۰ قصاب گوشت مورد نیاز این شهرستان را تامین می کنند که با توجه به کشتار روزانه فقط ۱۵۰ راس دام، سهم هر قصاب در روز بسیار ناچیز است که با توجه به شرایط اقتصادی، این روند برای ما مقرون به صرفه نمی باشد و ما متضرر می شویم.

شهردار دوگنبدان در پایان به قصابان گچساران قول داد بزودی در مورد بالابردن ظرفیت کشتارگاه گچساران چاره اندیشی و این معضل را حل خواهد کرد.

 

 کبنا



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*