اخبار عمومی
اعلام وصول 2
139050
تاریخ انتشار: 1396/05/11 13:04
مجید ملایانی در پدافندی جزیره مجنون بر اثر اصابت گلوله توپخانه دشمن دچار موج انفجار و در مرحله دوم به سال 66 در پدافندی جزیره "بوارین" درخاک عراق بر اثر بمباران هوایی دشمن بعثی دچار شمیایی شدند و به درجه جانبازی نائل آمدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان، دو شنبه شب به تاریخ 96/5/9  جمعی از رزمندگان قدیمی گردان امام حسین رامهرمز ساکن اهواز به دیدار پاسدار جانباز "مجید ملایانی" رفتند.


عبدالکریم اکبری یکی از رزمندگان قدیمی گردان امام حسین رامهرمز و خبرنگار ما در این خصوص گفت: "مجید ملایانی" به سال1346 در شهرستان رامهرمز دیده به جهان گشود وی از سال 1359 تا 1364 به عضویت بسیج رامهرمز درآمدند و از سال 1364 تا 1368 بعنوان عضو رسمی کمیته انقلاب اسلامی در لشکرعملیاتی  28 روح الله مشغول به خدمت بودند.
اکبری ادامه داند: ملایانی به مدت 19 ماه تعت عنوان بسیجی و پاسدار کمیته انقلاب در جبهه ها حضور فعال داشتند و در این مدت در مناطق مختلف پدافندی جنوب، و درعملیات والفجر8حضور داشتند.
اکبری افزود: ایشان در این مدت به سال63 در پدافندی جزیره مجنون بر اثر اصابت گلوله توپخانه دشمن دچار موج انفجار و در مرحله دوم به سال 66 در پدافندی جزیره "بوارین" درخاک عراق  بر اثر بمباران هوایی دشمن بعثی دچار شمیایی شدند و به درجه جانبازی نائل آمدند و از سال 1368 در فرودگاه بین المللی اهواز مشغول ادامه خدمت شدند و هم اکنون مدیر رابط عمومی فرودگاه بین المللی اهواز می باشند.
شایان ذکر است این دیدار با برپائی نمازجماعت آغاز، و با تلاوت قرآن، زیارت عاشورا و سخنرانی حجت السلام طباطبایی ادامه یافت و در پایان پرچم مقدس و متبرک شده آقا اباعبدالله الحسین(ع) توسط آقای مولایانی به میان جمع حاضرآورده شد


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*