اخبار عمومی
اعلام وصول 2
139058
تاریخ انتشار: 1396/05/11 19:44
دادستان عمومی و انقلاب اسلامی اهوازگفت: تجهیزات و سیم کشی داخلی برق پارک شهربازی پادادشهر اهواز غیر استاندارد و خطر آفرین است.

عصرجهان-عباس حسینی پویا عصر سه شنبه در بازدید از شهربازی پاداد شهر اهواز اظهار کرد: این پارک شهر بازی که باید محل امنی برای تفریحات سالم خانواده ها و به ویژه فرزندان آنان باشد، نیست و شاهد وضعیت اسفبار و غیر استاندارد و خطر آفرین تجهیزات منصوبه برق و نحوه اشتباه کابل کشی در داخل محوطه پارک هستیم که باید با تشکیل جلسه تخصصی با حضور مسئولان و متولیان شهر بازی این مشکل برطرف و به شکل استاندارد و مطلوبی تبدیل شود.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق اهواز نیز گفت:تابلوها و تجهیزات برق داخلی و نحوه سیم کشی موجود در پارک غیر استاندارد بوده و امکان نقص فنی وجود دارد.
عبدالحمید عباس شیاری ادامه داد: اگر به هر دلیل کابل های موجود در این پارک دچار آتش سوزی شوند، تمام نرده های فلزی و تجهیزات منصوبه در محوطه پارک که با کابل برق در ارتباط هستند ممکن است برقدار شده و باعث برق گرفتگی و حتی منجر به فوت شهروندان در پارک شود.
وی افزود:نصب کنتور برق در حوزه وظایف شرکت توزیع برق است و تجهیز و نگهداری بعد از کنتور برق به عهده مشترک است.
وی در این بازدید خطاب به دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مرکز استان خوزستان گفت: متاسفانه همین شکل از بی نظمی و خطر آفرینی تجهیزات داخلی برق غیر استاندارد را در پاساژ های سطح شهر شاهد هستیم که علاوه بر غیر استاندارد بودن، از برق به صورت غیر مجاز استفاده کرده و زمینه حوادث ناگواری را فراهم می کند.
شهربازی اهواز که از قدیمی ترین شهربازی های خوزستان است به دلیل غیراستاندار بودن تجهیزات و وسایل بازی در سال 90 با نظر اداره کل استاندارد خوزستان برای مدتی تعطیل شده بود.

منبع/ایرنا



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*