اخبار عمومی
اعلام وصول 2
149215
تاریخ انتشار: 1396/05/21 12:33
امام جمعه اندیکا با گلایه شدید از عملکرد سدها در اندیکا
برای ساخت پلاژهای تفریحی ویژه مرفهین پول دارند اما برای سایبان های محوطه شهدای گمنام پول ندارند

عصرجهان-اعتراض به عملکرد سدها در اندیکا هر روز بیشتر میشود و پس از مردم،این روزها تریبون های رسمی شهرستان هم از این سومدیریت ها و بی تفاوتی نسبت به مردم اندیکا زبان به گلایه گشودند.صحبت های صریح امام جمعه انقلابی اندیکا در خطبه های دیروز نماز جمعه خواندنی است:
 امام جمعه اندیکا  با اشاره به 25 مرداد سالروز حمله هوایی رژیم بعثی عراق به شهرستان اندیکا یادآورشدند:  حمله ای که باعث تخریب بخشی از تاسیسات سد ونیروگاه شهیدعباسپور ودر نهایت شهادت 3نفر از کارکنان و مجروح شدن تعدادی دیگر شد.
حجت الاسلام موسوی در ادامه افزود: باید اندیکا را در کنار همه زیبایی های خدادادی وجاذبه های گردشگری، با ارزش های دفاع مقدس وبا شهدایی مانند سردار شهید مرتضی حسین پور که شهید شاخص کشوری سال96است وهمچنین با دو شهید روحانی شهرستان یعنی شهیدان مرادی و عبداللهی معرفی کرد.
امام جمعه اندیکا در ادامه افزود: در جلسه شورای فرهنگ عمومی مصوب گردیددر تقویم فرهنگی شهرستان،25مرداد هرسال به نام روز ایثارمقاومت وشهادت نامگذاری گردد ؛ در رابطه با برگزاری یک همایشی با عنوان بزرگداشت چنین روزی درشهرستان،انتظاراتی از سازمان آب وبرق خوزستان وسدشهیدعباسپور  داشته ایم که برآورده نشد.
وی افزود:علی رغم اینکه بارها موضوع مطرح گردید اما هیچگونه حمایتی از این برنامه نکردند.البته شاید یکی از مشکلات سازمان آب وبرق خوزستان نَبود اعتباراتی برای گرامیداشت شهدای خودشان باشد ولی سوال من این است پس چگونه برای کنسرتی مختلط از زن ومرد که خلاف عرف وسنت مردم غیرتمند شهرستان بود بودجه حدود100میلیونی وجود دارد اما برای یادشهدا پول نیست؟
امام جمعه اندیکا در پایان عنوان کردند: علی رغم مکاتبات فراوان با وزارت نیرو و برآور ریالی پروژه شهدای گمنام شهرستان توسط سازمان آب وبرق خوزستان،و وعده هایی که در این زمینه داده شد اما هیچ اقدامی نشد. شاید مشکلات اعتباری سد راه آنها شده باشد اما سوال من این است پس چگونه است که برای پروژه تفریحی جلوی سدشهیدعباسپور که متعلق که مرفهین است وطبقات ضعیف بهره ای نمیبرند، پول وبرنامه ریزی وپیگیری وجود داشت اما برای دو شهید گمنام ومظلوم شهرستان که هم اکنون بعداز گذشت5سال حتی یک سایبان ندارند پول واعتبار وجود ندارد؟انتظار داریم خدمات عام المنفعه این دو سد درشهرستان خصوصا به شهدای گرانقدر بیشتر شود.
ارسال کننده خبر/مصطفی رحیمی



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*