اخبار عمومی
اعلام وصول 2
149221
تاریخ انتشار: 1396/05/21 20:56
اینگونه نیست که من اتاق فکر شهردار تهران، آقای نجفی باشم عملکرد ایشان مستقل خواهد بود.

سید حسین مرعشی در ارتباط با خبری که در هشتم مرداد ماه مبنی بر "اتاق فکر بودن شهردار آینده تهران" منتشر شده بود به خبرنگار عصر ایران گفت: آن حرف در حاشیه و به شوخی بیان شد همچین چیزی وجود ندارد که من یا شخص دیگری اتاق فکر شهردار تهران، آقای نجفی باشیم عملکرد ایشان مستقل خواهد بود.

یکی از گزینه‌های شهرداری تهران در حاشیه مراسم درگذشت مادر علی اکبر محتشمی پور در جمع خبرنگاران درباره قائم مقامی‌اش برای محمدعلی نجفی در شهرداری تهران گفته بود: «اگر آقای نجفی شهردار شود من اتاق فکر ایشان می شوم و اگرمن شهردار شوم او اتاق فکر من می‌شود».

مرعشی تاکید کرد: هیچ دخالتی در امور و مسئولیت های شهرداری و عملکرد شهردار تهران نخواهد داشت و آنها کاملا مستقل و آزادنه برنامه های خود را اجرا می کنند برنامه های آقای نجفی ارائه و منتشر شد و اقداماتی که باید انجام شود هم کاملا مشخص و بهتر است منتظر باشیم شهرداری مستقر و اظهار نظری که باعث بهم ریختگی افراد شود از جانب کسی بیان نشود.

سخنگوی حزب کارگزاران همچنین صحبت هایی که الویری منتخب شورای پنجم نقل کرده بود: «شهرداری آقای نجفی قطعی نیست» را اشتباه لفظی الویری خواند و افزود: منظور اقای الویری این بوده است که؛ "شهردار با مستقر شدن در شوراي شهر، برگزاری جلسه رسمی و همچنین ادای سوگند رسمیت پیدا می کند".



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*