اخبار عمومی
اعلام وصول 2
149236
تاریخ انتشار: 1396/05/22 15:13
فرماندهی انتظامی استان خبر داد:
فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از افزایش نرخ خودکشی‌ها در 2 سال‌گذشته در این استان خبرداد.

عصرجهان-سردار مهدی انصاری در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه‌ها بمناسبت روز خبرنگار در سالن بصیرت نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: متاسفانه در 2 ساله اخیر شاهد افزایش خودکشی جوانان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد بوده که برای همه ما نگران کننده است.
وی با بیان اینکه خودکشی‌ها درد سنگینی بر گرده همه ما است، تصریح کرد: ناامیدی از آینده مهمترین دلیل خودکشی‌ها بوده است.


فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: فقر اقتصادی، بیکاری و شکست‌های عشقی دیگر ملاک های خودکشی جوانان و نوجوانان در استان است
انصاری با تشریح خودکشی‌های صورت گرفته، تصریح کرد: نرخ خودکشی‌ها در فصول مختلف سال تغییر می‌کند و این نرخ هم در شهرستان‌ها متفاوت است.
وی با بیان اینکه یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد بدلیل ظرفیت‌های متعدد گردشگری شاهد ترددهای بیشتری نسبت به سایر شهرهای استان است، اظهارداشت: اگر پل سوم و چهارم بشار یاسوج افتتاح نشود بطور حتم مشکلات کنونی دوچندان می شود.
فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد، افزود: آنچه ما می‌بینیم این است که پل سوم بشار یاسوج بعد از شهریورماه افتتاح می شود و امیدوارم اینطور شود تا شاهد کاهش ترافیک در این محدوده باشیم.
انصاری در بخشی از سخنان خود تعداد معتادان در کهگیلویه و بویراحمد را هشت هزار و 100 معتاد عنوان و خاطرنشان کرد: از این تعداد 300 معتاد تزریقی هستند.
وی از راه اندازی و فعال‌بودن کمپین‌های ترک اعتیاد در کهگیلویه و بویراحمد خبرداد و یادآور شد: میزان کشفیات مواد مخدر در سالجاری نسبت بمدت مشابه سال قبل رشد 24 درصدی دارد.
فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سالجاری یک تن و 700 کیلوگرم مواد مخدر در این استان کشف و ضبط شده است.
انصاری در پاسخ به این سئوال که آیا کسانی که در یکی از روستاهای کهگیلویه بزرگ اقدام به مجروح کردن ماموران انتظامی کردند دستگیر شدند؟ ادامه داد: ضاربان تاکنون دستگیر نشده اما قول می‌دهم دستگیرشان کنیم و به پای میز محاکمه میروند.
 فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد بااظهار تاسف از وقوع برخی تصادفات و کشته شدگان هم استانی ها, اظهارداشت: در سال‌جاری شاهد کاهش یک درصدی تلفات جاده‌ای هستیم.
انصاری از کاهش 10درصدی سرقت‌ها در کهگیلویه و بویراحمد طی سالجاری هم خبرداد و ادامه داد: 67 درصد نیز شاهد کاهش سرقت های مسلحانه ای بودیم.
وی از دستگیری سارقان 12 دستگاه ترانسفورماتور برق در کهگیلویه و بویراحمد هم خبرداد و یادآورشد: این سارقان سال ها پیش اقدام به سرقت کرده که چندروز پیش دستگیر شدند-م.ایلنا



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*