اخبار عمومی
اعلام وصول 2
149262
تاریخ انتشار: 1396/05/24 05:17
افروغی با بیان اینکه باید به فکر فقرا باشیم اظهار داشتند بعضی از مردم که تعداد آنها کم نیست در فقر و فلاکت کامل به سر می برند که باید فکری به حال آنها بشود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان عصر جهان؛ حجت الاسلام افروغی امام جمعه شهرستان بهمئی در جلسه مورخه 23/5/96 شورای اداری شهرستان بهمئی سخنانی به شرح زیر ایراد نمودند
افروغی اظهار داشتند: نظارت و بازرسی در سطح شهرستان بسیار ضعیف می باشد و از نحوه توزیع آب در سطح روستا ها از جمله روستای منیزور گلایه داشتند. وی با اشاره به بحث حفاری ها در سطح شهر به منظور لوله گذاری شرکت گاز افزودند: آیا با این جلسات این مشکلات حل می شود یا نه!!!! در مبحث کیفیت جوش لوله های گاز و آسفالتی که بر کنده کاری های ایجاد ریخته شده چه کسی نظارت می کند
وی ادامه داند: جمعه ی هفته ی گذشته به مدت  ۷ ساعت ارتباطات شهرستان قطع گردید چه کسی پاسخگو است.
بعضی از مردم شهرستان بهمئی در فقر و فلاکت کامل به سر می برند
افروغی با بیان اینکه باید به فکر فقرا باشیم اظهار داشتند بعضی از مردم که تعداد آنها کم نیست در فقر و فلاکت کامل به سر می برند که باید فکری به حال آنها بشود.
افروغی در فرازی دیگر از سخنان خود به موضوع اراضی حوزه شهری اشاره نمودند که مشکل حل نشده است
مبلغی که در تنگ ماغر از گردشگران گرفته می شود بسیار زیاد است  
وی در این بخش از صحبت های خود افزودند: مبلغی که در تنگ ماغر از گردشگران گرفته می شود بسیار زیاد است  در حالی که هیچ خدماتی به مردم داده نمی شود.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان ادامه دادند یکی از مهمترین نهادها "امر به معروف و نهی از منکر" است که فراموش شده است. چرا فراموش شده است ؟؟؟؟یک ظرفیت عظیم بسیجی انقلابی رایگان در  خدمت ادارات و نهادها و مردم است که باید به آن توجه شود.
 افروغی خواستار توجه به پروژه مصلی شدند و گفتند مگر چقدر هزینه دارد که آن را تمام کنیم!!!!
دانشگاه آزاد بهمئی به تمام معنا رها شده است
وی سخنان خود را اینگونه به پایان بردند که دانشگاه آزاد به تمام معنا رها شده است. الان در این دانشگاه سه درس در یک ساعت برای دانشجویان گذاشته می‌شود که هیچ بار علمی برای دانشجویان ندارد، پس باید نظارت بر روی دانشگاه صورت بگیرد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*