اخبار عمومی
اعلام وصول 2
149265
تاریخ انتشار: 1396/05/24 05:29
مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان به مناسبت درگذشت محمدعلی فلاحتی نژاد وزنه بردار اسبق تیم ملی وزنه برداری پیام تسلیتی به شرح زیر صادر نمودند

عصرجهان-در پی درگذشت،«محمدعلی فلاحتی نژاد»وزنه بردار اسبق تیم ملی وزنه برداری، مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان پیام‌ تسلیتی را صادر کرد.
افشین حیدری ، مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان  و از وزنه برداران سابق کشور در پیام خود برای درگذشت فلاحتی نژاد دارنده مدال طلای پیکارهای سال 2003 جهان در ونکوور کانادا ، نقره بازی های آسیایی 2002 بوسان کره جنوبی و نقره رقابت های قهرمانی سال 2003 آسیا آورده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعونَ
با کمال تأسف با خبر شدم «محمدعلی فلاحتی نژاد»، پیشکسوت ارزنده وزنه‌برداری دعوت حق را لبیک گفت و جان به جان آفرین تسلیت گفت.
امروز ورزش کشور یکی از قهرمانان ارزشمند خود را از دست داد؛ مردی خستگی‌ناپذیر که حتی در بدترین شرایط جسمانی باز هم لبخند بر لب داشت تا مبادا کسانی که به عیادتش می‌روند، متوجه درد و رنجی شوند که در حال تسلی یافتن بر او بود.
اینجانب ضمن عرض تسلیت به جامعه بزرگ ورزش به ویژه خانواده وزنه‌برداری، از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و مغفرت واسعه و برای خانواده محترمش صبوری و شکیبایی مسئلت می‌نمایم. خداوند قرین رحمتش فرماید.
  افشین حیدری
مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*