اخبار عمومی
اعلام وصول 2
149291
تاریخ انتشار: 1396/05/25 02:17
بنگاه خبری/
تکذیب کشته شدن برادر عبدالمالک ریگی/پرونده فوتبالیست‌های ترامادولی/مخالفت تند قاضی‌پور با وزیر پیشنهادی ارتباطات/شهردار مشهد انتخاب شد/جزئیات جدید از مراسم عروسی فرزند لاریجانی/کشوری که از آن چوب کبریت وارد می کنیم/کشف یک تن موادمخدر از تانکر سوخت در مشهد

عصرجهان-  تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخبار جهان -جهت دریافت متن کامل خبر ها بر روی تیترهای آبی رنگ کلیک کنید
تصمیم‌گیری فیلتر تلگرام درسطح سران سه قوه است/حضور مردان در برخی کانال‌های تلگرام ویژه زنان
تعداد کانال‌های تلگرامی در کشورمان که واقعاً مؤثر هستند و در جامعه موج ایجاد می‌کنند، بین 7500 تا 8000 کانال است و بقیه کانال‌ها فقط بازنشردهنده اخبار هستند که لیست آنها کاملاً مشخص است.
قدوسی: همسر یک وزیر پیشنهادی خارجی است
کریمی قدوسی: اگر این حقایق را نگوییم وقتی چشم باز کنیم می بینیم که همه کابینه 2 شناسنامه و 2 پاسپور دارند یکی ایرانی و دیگر آمریکایی.در حال حاضر همسر یکی از وزرای پیشنهادی خارجی است، گفت: همچنین می بینیم که یکی بچه اش آمریکایی و دیگری انگلیسی است
تکذیب کشته شدن برادر عبدالمالک ریگی/ او در اختیار دولت پاکستان است
عبدالستار ریگی بعد از مرگ برادرش عبدالرئوف ریگی برادر عبدالمالک ریگی به عنوان سرکرده گروهک تروریستی جیش النصر معرفی شده بود.
نیش و کنایه احسان خواجه‌امیری به آزاده نامداری
احسان خواجه‌امیری در کنسرت شب گذشته خود، به ماجرای آزاده نامداری و سفرش به سوئیس واکنش نشان داد.
مخالفت تند قاضی‌پور با وزیر پیشنهادی ارتباطات
وقتی هزارن فوق لیسانس با تخصص مرتبط بالای دکل ها کار می کنند؛ چرا یک نفر با لیسانس غیرمرتبط باید وزیر ارتباطات شود؟!-آقای جهرمی، به شما می‌گویند پدر تلگرام، سرورهای تلگرام کجاست که برویم ببینیم؟-شما با وزیر شدن می خواهید سیاست های شخصی واعظی و روحانی را اجرا کنید یا سیاست های بالا دستی را اجرا کنید
پاسخ مدیر تلگرام به اظهارات قاضی پور
پاول دوورف مدیر تلگرام به اظهارات امروز نادر قاضی پور نماینده مجلس کشورمان واکنش نشان داد و در توئیتر خود نوشت: من طرفدار آمریکا و یا صهیونیست نیستم!
مصادره اموال کارکنان بی‌بی‌سی فارسی در ایران
روزنامه انگلیسی گاردین مدعی شد که شبکه بی بی سی از ایران به دلیل مسدود کردن اموال کارکنان بخش فارسی این شبکه خبری انتقاد کرد.
افشای پرونده فوتبالیست‌های ترامادولی+جزئیات
یکی از همبازیان این فوتبالیست‌ها شاهد مصرف قرص روانگردان توسط آنها بوده است و در این خصوص شهادت هم داده است.
عربستان: ۵۴ حاجی تاکنون فوت کرده‌اند
بر اساس اعلام اداره‌کل گذرنامه عربستان سعودی تاکنون ۵۴ تن از حاجیانی که برای زیارت خانه خدا وارد این کشور شده‌اند، فوت کرده‌اند.
جهانگیری: پخش سی‎دی در مجلس را یادتان رفته؟
معاون اول دولت در دفاع از وزرای پیشنهادی دوازدهم، از شرایطی یاد کرد که دولت یازدهم زمام امور را به دست گرفت و در چهارسال به دستاوردهای بزرگی دست یافت.
واکنش ایران به تمایل عربستان به بهبود روابط
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران به الجزیره گفت که ایران از هرگونه میانجی‌گری برای تحقق امنیت و ثبات در منطقه استقبال می‌کند، با این حال اشاره‌های واضحی درباره تمایل عربستان برای بهبود روابط دریافت نشده است.
پایان اولین روز بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی
نمایندگان امروز صبح ابتدا به ادامه بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی اطلاعات ورود پیدا کرده و بعد از آن به ترتیب حروف الفبا روند رسیدگی به صلاحیت سایر وزرای پیشنهادی یعنی اقتصاد، امور خارجه، بهداشت و .. را ادامه می‌دهند.
درخواست دادستانی تهران برای قصاص قاتل بنیتا
دادستان تهران با اشاره به صدور کیفرخواست عاملان قتل بنیتا گفت: دادستانی برای قاتل بنیتا درخواست مجازات قصاص نفس کرده است.
شهردار مشهد انتخاب شد
شورای شهر پنجم مشهد با انتخاب شهردار جدید مشهد نخستین اقدام جدی خود را صورت داد و قاسم تقی‌زاده خامسی را به‌عنوان شهردار جدید مشهد انتخاب کرد
تغییر نام بزرگراه نیایش به آیت‌الله هاشمی
رئیس مرکز اطلاع رسانی شهرداری تهران از برگزاری مراسم نامگذاری اتوبانی به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی در روز جمعه خبر داد.
جزئیات جدید از مراسم عروسی فرزند لاریجانی
مراسم عروسی پسر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی به صورت یک میهمانی ساده در طلائیه برگزار شده و اکثر مسئولان نظام از جناح های مختلف در آن شرکت داشته اند.
کشوری که از آن چوب کبریت وارد می کنیم
بر اساس آمار گمرک در یک ماهه نخست سال 96 قریب به 740 کیلوگرم خلال چوب کبریت، به ارزش ریالی 75422220 و ارزش دلاری 2328 وارد کشور شده است.
کشف یک تن موادمخدر از تانکر سوخت در مشهد
جانشین سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت: یک تن مواد مخدر از یک دستگاه تانکر حمل سوخت در این شهر کشف و ضبط شد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*