اخبار عمومی
اعلام وصول 2
149293
تاریخ انتشار: 1396/05/24 18:40
وضعیت جوی استان تا پایان هفته علاوه بر ابرناکی، در مناطق مستعد و ارتفاعات بارش‌هایی به صورت رگباری گاهی همراه با رعد و برق و در بعضی ساعات وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

عصرجهان-  اخبار کوتاه
3 گزینه اصلی شهرداری یاسوج مشخص شدند
در چند روز گذشته بحث انتخاب نستهن مقدم برای در دست گرفتن مدیریت شهرداری یاسوج بالا گرفته بود که به ناگاه اخباری دیگر در این خصوص به گوش رسید مبنی بر این که اعضای شورای شهر یاسوج در آخرین رایزنی‌های خود به 3 گزینه نهایی رسیده‌اند.
بر همین اساس و طبق شنیده‌ها در حال حاضر سه گزینه زواره کرمی، کورش امیدی‌پور و محمدعلی جاوید محتمل‌ترین گزینه‌ها برای در دست گرفتن سکان شهرداری شهر یاسوج هستند.
از آن جهت این 3 گزینه بیش از هر فرد دیگری محتمل به نظر می‌رسند که در روزهای گذشته حضور 3 عضو جدید شورا در برنامه‌های مختلف در کنار یکدیگر را مشاهده کردیم و البته یک عضو دیگر شورا نیز بسیار نزدیک به این طیف است که به احتمال قریب به یقین با پیوستن به این سه نفر در انتخاب شهردار اکثریت را به خود اختصاص می‌دهند/فارس
۵ گزینه‌ اصلی شهرداری چرام مشخص شدند
بعداز بررسی رزومه‌های کاندیداهای شهرداری چرام سرانجام ۵ نفر به عنوان گزینه‌های نهایی برای انتخاب شهرداری چرام مشخص شدند.
اسامی گزینه‌های نهایی شهرداری چرام:
«محمدطلا راکبی» مدیر فعلی آبفای شهری لنده
علی نوری زاده کارمند شهرداری چرام
رحمت الله تیموری فر شهردار فعلی چرام
امیرعلی شریفی مدیر پروژه های عمرانی در یاسوج،چرام و خوزستان
حجت الله دستخوان مدیر پروژه‌های عمرانی در استان کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان
«باران» یاسوج را بهاری کرد / کلافه‌گی مردم از قطعی مکرر برق
 بارش باران در بیست و چهارمین روز از دومین ماه گرم تابستان ۹۶ در نقاط مختلف این استان بویژه مناطق سردسیری هوای بهاری را برای این سرزمین به ارمغان اورده است.
مدیرکل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد قبل از این از وقوع بارش‌های بیش از نرمال و احتمال سیل در روزهای آینده در استان خبر داد و گفت: وضعیت جوی استان تا پایان هفته علاوه بر ابرناکی، در مناطق مستعد و ارتفاعات بارش‌هایی به صورت رگباری گاهی همراه با رعد و برق و در بعضی ساعات وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.


فرج‌الله شکوهی ادامه داد: این وضعیت از امروز تا پنج شنبه ادامه دارد و اوج آن در روز چهارشنبه پیش بینی شده و بیشتر در مناطق سردسیری و ارتفاعات استان اتفاق می‌افتد.
وی با بیان اینکه احتمال آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه‌ها وجود دارد، بیان کرد: مردم و به ویژه جامعه روستایی و عشایری از رفتن در کنار رودخانه‌ها خودداری کنند و در ارتفاعات چرای دام  انجام ندهند.
طوفان شدید شهر یاسوج را درنوردید.
این توفان در نوع خود از شدیدترین طوفان‌هایی است که در سال‌های اخیر و فصل تابستان شهر یاسوج را درنوردیده است و هنوز از خسارات احتمالی آن گزارشی ارائه نشده است.
تساوی پرستو بهمئی و نفت امیدیه
بازی دیروز تیم های پرستو بهمئی و نفت امیدیه که در ورزشگاه شهر لیکک برگزار گردید با نتیجه تساوی 2بر2 به پایان رسید مساوی شد.
این دیدار که باحضور جمعیت بی شماری از فوتبال دوستان برگزار شد انگیزش بیشتر نوجوانان و جوانان را به دنبال خواهد داشت و مطالبه این قشر از جامعه احداث اماکن ورزشی بالاخص ایجاد زمین های چمن می باشد.






کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*