اخبار عمومی
اعلام وصول 2
149294
تاریخ انتشار: 1396/05/25 03:17
حجت الاسلام شفیعی زاده: خوزستان باید دارای مدیرانی باشد که در امور اجرایی در قد و قواره این استان پر ظرفیت باشند اما همچنان در این زمینه با ضعف هایی مواجه هستیم.

عصرجهان/اخبار کوتاه
عدم مطالبه گری مسئولان و نخبگان دلیل عقب ماندگی خوزستان از سایر استانهاست
حجت الاسلام غلامرضا شفیعی زاده مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه ولیعصر(عج) عصر سه شنبه در نشست با رسانه های استان به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار در محل سپاه ناحیه امام علی (ع) اهواز اظهار کرد: عدم مطالبه گری مسئولان و نخبگان در خوزستان ما را از سایر استان ها عقب انداخته که در این میان خبرنگاران می توانند نقش موثری در جبران این عقب ماندگی داشته باشند.وی ادامه داد: متاسفانه در خوزستان میزان مطالبه گری مردم و رسانه ها و مسئولان پایین است در حالی که روحیه مطالبه گری می تواند ما را به اهدافمان برساند.
مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه ولیعصر(عج)گفت: اکنون در خوزستان شهرستانی وجود دارد که آمار رسمی آن نشان از 38 درصد بیکاری می دهد و این آمار برای استانی مانند این و با ظرفیت های بالای اقتصادی مناسب نیست.
حجت الاسلام شفیعی زاده گفت: خوزستان باید دارای مدیرانی باشد که در امور اجرایی در قد و قواره این استان پر ظرفیت باشند اما همچنان در این زمینه با ضعف هایی مواجه هستیم.
صدور مجوز کشت تابستانه در سال جاری در حوزه کرخه
مدیر کل بحران استانداری خوزستان گفت: اگر در بحث آب ورود نمی کردیم، دچار بحران های زیادی می شدیم، به همین دلیل در سال جاری در حوزه کرخه مجوز کشت تابستانه داده شد، اما عدم نظارت دستگاه های متولی سبب شد کشت های غیرمجاز اتفاق بیفتد.
وی ادامه داد: در بحث مخابرات در گذشته باطری هایی که برای مواقع اضطرای تعریف شده بود، 4ساعته بود اما اکنون باطری های 8تا 12 ساعته وارد استان شده است، تا در مواقع اضطرای بتوان تا زمان زیادی اطلاع رسانی کرد
هواپیمایی نفت خوزستان در یک قدمی فروش/خوزستانی‌ها همچنان درخواب غفلت
براساس اخبار واصله وزارت نفت درصدد است تا شرکت هوایپیمایی نفت خوزستان که ازآن به عنوان قدیمی ترین ایرلاین ایران نام می برند را به فروش رساند.
براساس مستندات موجود ( گزارش سازمان ثبت و املاک کشور) ابتدا نام این شرکت را به «هواپیمایی کارون» تغییر داده‌اند تا امر واگذاری و فروش شرکت هواپیمایی نفت خوزستان هموار شود.
  فروش شرکت هواپیمایی نفت خوزستان در حالی از اواخرسال گذشته بصورت محرمانه در تهران کلید خورده است که تاکنون هیچ واکنشی از سوی مسوولان خوزستانی حتی نمایندگان مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی در این زمینه صورت نگرفته است .
 گزارش‌های واصله حاکی است که اشخاص حقیقی صاحب نفوذ و مرکزنشین در پی خرید این ایرلاین خوزستانی هستند.
هم اکنون این سؤال نزد محافل کارشناسی مطرح است که چرا وزارت نفت این شرکت هواپیمایی را  به متقاضیان خوزستانی واگذار نمی‌کند تا همچنان برند خوزستانی بودن، این ایرلاین قدیمی حفظ و امکانی که با همت وزارت نفت در اختیارمردم خوزستان بود از این استان سلب نشود/فارس
یک کشته و یک مصدوم در سانحه واژگونی پراید در جاده هندیجان - دیلم
واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پراید در جاده هندیجان - دیلم، به مرگ یک سرنشین این خودرو و مصدوم شدن یکی دیگر منجر شد.
این سانحه ساعت 14 امروز در حد فاصل روستای بوطاهری و ده نو بر اثر انحراف این خودرو از جاده و واژگونی آن رخ داد.
این خودرو حامل 5 سرنشین بودند که یکی از آنان بانوی 66 ساله ای بود که بر اثر شدت جراحات وارده فوت و مصدوم دیگر به بیمارستان معرفی ماهشهر اعزام شد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*