اخبار عمومی
اعلام وصول 2
149296
تاریخ انتشار: 1396/05/25 10:58
رییس جمعیت هلال احمر باغملک از امداد رسانی به سی خانوار گرفتار در سیلاب خبرداد

عصرجهان-محسن شیخی علیزاده رییس جمعیت هلال احمر باغملک با اشاره باینکه  سیلاب مسیر عشایری منطقه گندمکار از توابع بخش امامزاده عبدالله شهرستان باغملک را مسدود کرده است افزود  : در پی بارش های سیل آسا از ساعت 21تا 23 دیشب  و وقوع سیلاب در منطقه ؛ دوتیم امداد و نجات هلال احمر باغملک به منطقه مرغزار از توابع امامزاده عبدالله شهرستان اعزام شدند .


وی افزود: این دو تیم در قالب 15 امدادگربوسیله دو دستگاه آمبولانس و خودرو پشتیبانی  به منظور ارزیابی و کمک رسانی اولیه حادثه وارد منطقه شده اند.
رییس جمعیت هلال احمر باغملک با تکذیب مفقود شدن یک نوجوان در منطقه مرغزار گفت: تیم های  امداد گر  سی خانوارگرفتار درسیلاب شامل 150نفر را از سیلاب نجات دادند.
وی ادامه داد :  هم اکنون مسیر عشایری منطقه گندمکار از توابع امامزاده عبدالله بر اثر بارش های شدید باران و ریزش کوه مسدود شده و کار  امدادرسانی به این منطقه را دچار مشکل کرده است.
شیخی علیزاده  افزود: نیروهای امداد و نجات بیشتری  به این منطقه اعزام شده اند و منتظر بازگشایی مسیر مسدود شده هستند
فرمانده پلیس راه خوزستان هم با بیان اینکه تمام محورهای منتهی به شهرستان باغملک باز می باشد گفت : هیچ گونه مسدودیت راه در محورهای این شهرستان وجود ندارد و تردد در آنها برقرار است.
سرهنگ رضا دولتشاهی افزود : هم اکنون  محورهای مواصلاتی در استان خوزستان  باز و تردد به صورت عادی در آن جریان دارد-م.صدا و سیما



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*