اخبار عمومی
اعلام وصول 2
149297
تاریخ انتشار: 1396/05/25 12:18
شهید عبدالحمید زحمتکش بعنوان نیروی خط شکن در قالب گردان سیدالشهداء بهبهان تیپ 15 امام حسن مجتبی(ع) در عملیات "خیبر" شرکت نمود و در منطقه البیضه بعد از یک هفته نبرد به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش بعد از 13 سال تفحص به میهن اسلامی و آغوش خانواده بازگشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان، مجمع رزمندگان تیپ 15 امام حسن مجتبی(ع) روز سه شنبه مورخ 24 مرداد 1396 ساعت 9 شب در راستای زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت با خانواده های شهیدان عبدالحمید زحمتکش و فرشاد محمدی در شهرستان بهبهان دیدار نمودند.
دیدار مجمع رزمندگان تیپ 15 امام حسن مجتبی(ع) با خانواده شهید عبدالحمید زحمتکش
قدرت الله اخلاصی نیا دبیر مجمع رزمندگان تیپ 15 امام حسن مجتبی(ع)به خبرنگار ما گفت: شهید عبدالحمید زحمتکش که به سال 1344 در خانواده‌ای متدینی واقع  در شهرستان بهبهان دیده به جهان گشود بدنیا آمد و از اوان کودکی با مسجد آشنا گردید.


وی افزود: شهید عبدالحمید زحمتکش همزمان با پیروزی انقلاب به عضویت بسیج دانش‌آموزی و بسیج مسجد باب‌الله بهبهان که اکثریت مسجدی های آن به شهادت رسیدند و با شروع جنگ با طی دوره آموزشی به جبهه اعزام شد که در مرحله دوم حضور در جبهه در عملیات خیبر بعنوان نیروی خط شکن گردان سیدالشهداء بهبهان در تیپ 15 امام حسن مجتبی(ع) شرکت نمود که در منطقه البیضه والفجر 10 بعد از یک هفته نبرد به درجه رفیع شهادت نائل آمد که پیکر مطهرش در منطقه جا ماند که بعد از 13 سال تفحص به میهن اسلامی و آغوش خانواده بازگشت.
دیدار مجمع رزمندگان تیپ 15 امام حسن مجتبی(ع) با خانواده شهید فرشاد محمدی
اخلاصی نیا در خصوص دیدار با خانواده شهید فرشاد محمدی اظهار داشتند: شهید فرشاد محمدی فرزند شکرالله به سال 1347 در بهبهان و در خانواده ای مذهبی دیده به جهان گشود. ایشان از همان کودکی به مسجد میرفت و در برنامه های قرآنی مسجد امام حسین(ع) شرکت میکرد.تحصیلات خود را تا سوم راهنمایی ادامه داد. 14 سال بیشتر نداشت که برای دفاع از میهمن اسلامی به جبهه رفت و بعد از مدتی آموزش به عضویت گردان "بدر" بهبهان درآمد. ایشان در عملیات "والفجر مقدماتی" شرکت کرد که در شیب نیسان در 11 بهمن سال 1361 به درجه رفیع شهادت نائل آمد


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*