اخبار عمومی
اعلام وصول 2
149300
تاریخ انتشار: 1396/05/25 13:22
علیرضا گورویی فرماندار مسجد سلیمان: کارخانجات تانک سازی مسجدسلیمان که از بزرگترین کارخانجات کشور و منطقه می باشد ظرفیتی است که باید از آن بدرستی استفاده کرد و می تواند به صنایع نفت، پتروشیمی، برق و تاسیسات آب مستقر در شهرستان کمک شایانی نماید

به گزارش عصرجهان به نقل از مدیر روابط عمومی فرمانداری مسجدسلیمان در جلسه ای که به منظور شناخت ظرفیت کارخانجات تانکسازی شهید فرخ نیا شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد علیرضا گورویی فرماندار و رییس شورای تامین اظهار داشت: تانک سازی مسجدسلیمان یکی از بزرگترین کارخانجات تانک سازی منطقه  می باشد که می تواند در بحث اشتغال در شهرستان ما که رقم بالای بیکاری را داراست تاثیرگذار باشد.


گوروئی گفت: همیشه بدنبال ایجاد کارخانه ها هستیم ولی کارخانجات تانک سازی مسجدسلیمان که از بزرگترین کارخانجات کشورمی باشد و دارای ماشین آلات صنعتی بسیاری می باشد ظرفیتی است که باید از آن بدرستی استفاده کرد و می تواند به صنایع نفت، پتروشیمی، برق و تاسیسات آب مستقر در شهرستان در تعمیر و ساخت قطعات مورد نیاز شان کمک کند.
گورویی در بخش دیگری از سخنانش گفت: امروز مهمترین چالش ما اشتغال است و از اداره تعاون کارورفاه اجتماعی خواست درتنظیم سند اشتغال شهرستان تسریع بعمل آورد.
فرمانداردرادامه با اشاره به بخش خدمات گفت: یکی از حوزه های مهم در ایجاد اشتغال بخش خدمات است که میتوانددررفع مشکل بیکاری تاثیرگذارباشد.
گورویی در آخر از تمامی دستگاههای پرداخت کننده تسهیلات اشتغال خواست با دقت نسبت به پرداخت این تسهیلات به افراد کننده کار اقدام نمایند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*