اخبار عمومی
اعلام وصول 2
149312
تاریخ انتشار: 1396/05/25 16:35
نماینده اهواز در مجلس خبر داد:
کاظم‌نسب الباجی خاطرنشان کرد: با برگزاری مزایده، گروه ملی فولاد ایران به یک پیمانکار واگذار خواهد شد. یک پیمانکار موفق خوزستانی در این زمینه ورود کرده است و امیدواریم با واگذاری کارخانه به پیمانکار شاهد مشکلات و پرداخت حقوق معوقه کارکنان و کارگران گروه ملی باشیم

عصرجهان-نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور کارگران گروه ملی فولاد ایران در مجلس برای رسیدگی به وضعیت پرداخت حقوقشان، گفت: حدود 15 میلیارد تومان جهت پرداخت یک ماه حقوق معوقه آن‌ها به حساب شرکت واریز شده است.
جواد کاظم‌نسب الباجی اظهار کرد: 15 میلیارد تومان از سوی بانک ملی به حساب شرکت واریز شده تا مطالبات یک ماه کارگران به آن‌ها پرداخت شود و امیدواریم پس از واگذاری کارخانه به پیمانکار سایر مطالبات و حقوق عقب افتاده کارگران و کارکنان به آن‌ها پرداخت شود.


وی افزود: قرار است تا یک پیمانکار خوزستانی گروه ملی فولاد ایران را تحویل بگیرد و پس از آنکه این شرکت تحویل پیمانکار داده شد، تمام حقوق پرسنل پرداخت می‌شود.
نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امیدواریم با واگذاری این کارخانه به پیمانکار خوزستانی شاهد حل مشکلات و پرداخت حقوق معوقه کارگران و کارکنان آن باشیم تا این واحد تولیدی بتواند به عنوان موتور محرکه رشد اقتصاد استان و کشور به فعالیت خود ادامه دهد.
کاظم‌نسب الباجی خاطرنشان کرد: با برگزاری مزایده، گروه ملی فولاد ایران به یک پیمانکار واگذار خواهد شد. یک پیمانکار موفق خوزستانی در این زمینه ورود کرده است و امیدواریم با واگذاری کارخانه به پیمانکار شاهد مشکلات و پرداخت حقوق معوقه کارکنان و کارگران گروه ملی باشیم.
امروز، 25 مردادماه بیش از 60 نفر از کارگران و کارکنان گروه ملی فولاد ایران در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق و مطلبات چند ماهه خود در مجلس شورای اسلامی حضور پیدا کردند و خواستار رسیدگی به وضعیت خود شدند.

مرجع / ایسنا



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*