اخبار عمومی
اعلام وصول 2
149314
تاریخ انتشار: 1396/05/27 11:03
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی پیام تبریک صادر کرد.

عصرجهان-۲۶ مرداد را یادآور بازگشت پیروزمندانه اسرای هشت سال جنگ تحمیلی، آزادگان غیور، شهیدان زنده تاریخ معاصر کشور، صابرانی از جنس یوسف می دانیم که به کنعان مشتاق و منتظر، به دامان مام میهن بازگشتند.


به گزارش عصرجهان به نقل از مدیر روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد، دکترعلیمردانی اظهار داشت این روز بزرگ برای هر ایرانی منشأ غرور و افتخار به انسان‌های نیکو سرشت و معتقدی است که تا آخرین نفس درراه آرمان های نظام ایستادگی می‌کنند و جلوه بزرگ این ایستادگی در دوران هشت سال دفاع مقدس خودنمایی کرد و نشان داد که ملت شریف ایران تا آخرین لحظه هر آنچه در توان دارند برای دفاع از مام میهن و حریم اسلام به کار می‌بندندٖ .
علیمردانی در ادامه این پیام بیان کردند: امام راحل چه زیبا و شایسته در توصیف فرزندان خود فرموده ‏اند که: «اسرا در چنگال دژخیمان خود سرود آزادى و آزادگان جهان آن‏ را زمزمه میکنند». آرى، آنان نه تنها اسیر نبودند؛ بلکه دور از هرگونه وابستگى‏‌ها و دل‏بستگى‏‌ها نداى آزادمردى و عزتمندی ملت ایران را به گوش همه جهانیان رساندند.
وی گفت با کمال افتخار ، سالروز ورود آزادگانی که با گام نهادن در خاک میهن اسلامی ، چشمان منتظر و قلب های عاشق را غرق در شادی نمودند گرامی می داریم و سلامتی ، موفقیت و توفیق روزافزون این گرانمایگان را آرزومندیم.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*