اخبار عمومی
اعلام وصول 2
149367
تاریخ انتشار: 1396/05/30 04:00
معاون حقوقی رئیس جمهوری با بیان این که اشتغال اولویت اول دولت دوازدهم است، گفت: برای همین بسیاری از مشوق های کارفرمایی پیش بینی شده و طبیعی است که اجرایی شدن این برنامه ها نیازمند قانونگذاری و سیاست گذاری در معاونت حقوقی است.

به گزارش ایرنا، لعیا جنیدی دراولین جلسه دولت دوازدهم افزود: معاونت حقوقی رئیس جمهوری تلاش می کند برای ایجاد اشتغال بیشترین همکاری را با دستگاه های اجرایی به ویژه وزارت کار درحد مقدورات خود داشته باشد.
وی درمورد وظایف جاری معاونت حقوقی رئیس جمهوری گفت: در این معاونت تلاش خواهیم کرد تا تمام ابزارها و راهکارهای قانونی را برای اجرای برنامه های دولت فراهم کنیم.
جنیدی ادامه داد: به عنوان مثال نگرانی اصلی در مسایل زیست محیطی کشور است و چرا زیست بومی که نسل های قدیم به ما واگذار کرده اند را ازبین ببریم؟ ما تکلیف داریم منابع آب و خاک کشور را حفظ کنیم.
معاون حقوقی رئیس جمهوری با اشاره به کارهایی که برای حفظ محیط زیست می توان انجام داد، گفت: برخی از کارها ایجابی است که باید برای آن تامین مالی انجام شود، مثلا برای احیای دریاچه ارومیه که درحال ازبین رفتن است و یک سری کارها که سلبی است و برای جلوگیری از کارهایی است که باعث تخریب محیط زیست می شود.
وی با اشاره به حفر چاه های غیر مجار به عنوان یک نمونه از اقدامات اصلی مدیریت حفظ محیط زیست اشاره کرد و گفت: باید جلوی حفرچاه غیرمجاز گرفته شود و این یک کارسلبی است ولی در عین حال باید به گونه ای باشد که با مساله کشاورزی تعارض جدی پیدا نکند و مدیریت حفظ محیط زیست یعنی این که در این مسایل باید نقطه تعادل را پیدا کرد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*