اخبار عمومی
اعلام وصول 2
149403
تاریخ انتشار: 1396/06/01 22:08
مراسم یادبود شهید محسن حججی و شهدای مدافع حرم با حضور امام جمعه ایذه، امام جمعه دهدز در مسجد جامع صاحب الزمان (عج) دهدز برگزار شد.

به گزارش رحیم آورچه خبرنگار پایگاه خبری عصر جهان، مراسم یادبود شهید محسن حججی و شهدای مدافع حرم پیش از ظهر امروز با حضور امام جمعه شهرستان ایذه، امام  جمعه شهر دهدز، جمعی از مسئولین منطقه و مردم دهدز در مسجد جامع صاحب الزمان (عج) دهدز برگزار شد.


بنا به همین گزارش در ابتدا مراسم حجت الاسلام و المسلمین سید مراد حسینی، امام جمعه شهر دهدز عنوان کرد: هدف از برگزاری چنین مراسمات مذهبی در این مکان های مذهبی،  تقویت اعتقادات ناب الهی، انقلابی و ارزشهای انسانی است که موجب تطهیر، تهذیب و ترقی میشود ودراینگونه مجالس با شهدا عهد ببندیم که تازنده ایم در مسیر آنان گام برداریم و بگوییم ما وارثان شهدا و ادامه دهنده راهشان هستیم.
شهیدانی چون شهید حججی  پیش از رخ دادن شهادتشان، با تهذیب نفس شهادتشان را رقم زدند و با شهامت و با تمام وجود برای حفظ اسلام و امنیت مردم جانشان را دادند وچون امام حسین (ع) سرشان را دادند و چون حضرت زینب (س) اسیر شدند و از هر معصوم (ع) چیزی را در کارنامه خود دارند.
شهیدبزرگوار  برای رسیدن به آرزویش 40 شب به مسجد جمکران رفت و از والدین خود خواست تا برای شهادتش دعا کنند، این بزرگواران در زمان حیاتشان شهید شدند و روحشان رفته بود و جسم را مدیریت می کردندالان ما چه می کنیم؟
پایگاه های دینی باید تاسیس شوند، باهمکاری روحانیت مجوز تاسیس  حوزه علمیه برادران را برای دهدز اخذ کردیم و برای تاسیس حوزه علمیه خواهران نیز پیگیری وتلاش خواهیم کرد و از انسانهای متدین و باغیرت دینی می خواهم که برای دین و خدمت به مردم تلاش و هزینه کنند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*