اخبار عمومی
اعلام وصول 2
149658
تاریخ انتشار: 1396/06/13 02:28
برخه شهردار منتخب دهدشت:
آمده‌ام تا درکنار تمام اعضای محترم و توانمند شورای شهر برای خدمت خالصانه، خاضعانه و خداپسندانه به مردم دهدشت، همکاری، همدلی و ازخودگذشتگی را دست در دست هم مقدم بر اکثریت‌ها و اقلیت‌ها سرلوحه کار خود قرار دهیم و هدف والایمان خدمت بی منت و برچیدن کامل رسم‌های غلط اکثریت و اقلیت کردن شورا جهت توسعه و آبادانی دهدشت باشد.

به گزارش عصرجهان، متن ارسالی از سوی برخه شهردار منتخب شهر دهدشت که در رسانه ها منتشر گردید به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
«من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق»
اینجانب ضمن سپاس از حضور حماسی مردم شریف شهر دهدشت در انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا و انتخاب هفت نفر از فرزندان فهیم، کاردان، شایسته و دلسوز شهر دهدشت به عنوان اعضای محترم شورای شهر. بدین وسیله کمال احترام و قدردانی را از بذل محبت‌ها و الطاف خالصانه تک تک منتخبان عزیز مردم در شورای شهر دارم و از ثواب نعمت بزرگی که به عنوان خادم مردم شریف شهر دهدشت در این دنیا نصیب اینجانب کرده‌اند صمیمانه سپاسگزارم.
خداوند سبحان را شاکرم از آن جهت که در برهه ای از تاریخ، نعمت و افتخار خدمت، تلاش شبانه روزی، همدلی و همزبانی، همت و همکاری و عرض ارادت به شهر و مردم شریف و محروم دیارم دهدشت را در کرسی شهرداری در کنار تک تک برادران عزیزم در شورای شهر نصیبم کرده است. که دهدشت یا همان بلاد شاپور پرآوازه و پراسم و رسم، این بیکران تاریخ گمشده در جغرافیای ایران، به گواه اکثر همشهریان و مسئولان شهری و استانی از بدترین و ضعیف‌ترین وضعیت رفاهی و عمرانی تاریخ خود در بین اکثریت غالب شهرهای همجوار برخوردار است.
وضعیتی که در طول سالیان اخیر صدمات گاهآ جبران ناپذیری به جسم و روح شهر دهدشت وارد کرده است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به افزایش سرسام آور نرخ مهاجرت شهروندان، پزشکان، مهندسان و بسیاری از کارمندان دولتی و غیردولتی و از پی آن از رونق افتادن بازار کسبه و اصناف و فقیر شدن روزمره شهر دهدشت اشاره کرد.
از همین رو وضعیت بسیار خاص و ویژه شهر دهدشت دلیل محکمی شد بر ماراتن سه ماهه گزینش و انتخاب شهردار توسط منتخبان مردم تا اعضای محترم شورای شهر دهدشت آخرین شهر استان باشند که به طور رسمی نسبت به انتخاب شهردار این مسئولیت خطیر و مقدس اقدام نمودند.
همشهریان گرامی، جوانان، فرهنگیان، دانشگاهیان، ورزشکاران، هنرمندان، مسئولان و اعضای محترم شورای شهر دهدشت. حال که خداوند بزرگ این فرصت مغتنم و مقدس را در شهرداری جهت خدمت به مردم فهیم، متدین و همیشه در صحنه دهدشت توسط اعضای محترم شورای شهر بر دوش اینجانب، خادم مردم نهاده است. نیک یقین بدانید که همجوار و همدرد همه شما عزیزان، تحت الطاف بزرگان و صاحب منصبان و تک تک اعضای محترم شورای شهر.
آماده‌ام و آمده‌ام با دانش و آگاهی کامل از فرازو نشیب‌ها و پستی و بلندی‌های وضعیت گذشته و فعلی کوچه به کوچه و نقطه به نقطه شهر دهدشت با نگاه توسعه طلبانه و عمرانی به آینده.
آمده‌ام با دستانی همواره آماده تعامل، همکاری و سازندگی با اقشار و گروه‌های مختلف.
آمده‌ام با چشمانی که تا بهبود نسبی وضعیت موجود خواب را بر خود حرام خواهند کرد.
آمده‌ام تا با صعه صدر و گشاده رویی پذیرای منتقدان و دلسوزان واقعی شهر و مردم باشم.
آمده‌ام تا درکنار تمام اعضای محترم و توانمند شورای شهر برای خدمت خالصانه، خاضعانه و خداپسندانه به مردم دهدشت، همکاری، همدلی و ازخودگذشتگی را دست در دست هم مقدم بر اکثریت‌ها و اقلیت‌ها سرلوحه کار خود قرار دهیم و هدف والایمان خدمت بی منت و برچیدن کامل رسم‌های غلط اکثریت و اقلیت کردن شورا جهت توسعه و آبادانی دهدشت باشد.
آمده‌ام تا ثابت کنم که در سایه اخلاق مداری و گفتمان اخلاقی برای خدمت به نسل‌های امروز و فردا و دمیدن روح امید در کالبد بی جان دهدشت می‌توان قبیله‌های خونی را تبدیل به قبیله فکری کرد.
آمده‌ام تا در فضایی دوستانه و صمیمی با تزریق روحیه نشاط و همدلی به کارکنان و کارمندان شهرداری با تبدیل شهرداری به خانواده شهرداری درکنار هم با حمایت شما شهروندان و مسئولان ذی ربط در جهت عمران، آبادانی، بستر سازی، زیباسازی و زیرو رو کردن فرهنگ شهرنشینی قدم‌هایی برداریم انشالله استوار و محکم.
اینجانب ضمن احترام ویژه و قدردانی از تمامی اعضای محترم شورای شهر دهدشت به عنوان تنها مرجع قانونی انتخاب شهردار. سوگند یاد می‌کنم که حتی یک رآی ممتنع برادران ارزشی خود در شورای شهر را به فال نیک خواهم گرفت تا در طول دوره خدمت به مردم شریف شهر دهدشت هیچگاه فراموش نکنم که وضعیت چراغ قرمز شهر دهدشت حتی برای خدمتگزاران عبور از کانال‌های سختگیرانه ای را می‌طلبد و غافل نشوم که اعضای متعهد شورای شهر، شهرداری را صرفآ یک نهاد تشریفاتی نمی‌دانند و با احترام قاطع به رآی مردم نهایت سخت گیری را در انتخاب شهردار قائل هستند و در برابر رآی مردم با هیچ احدی سر سازش و شوخی ندارند.
اینجانب با هدف جلب رضای خدواند و کسب رضایت مردم فهیم دهدشت و بررسی نقاط قوت و ضعف شهرداران محترم گذشته.
با درس گرفتن و آیینه عبرت قرار دادن خطاها و اشتباهات مدیریتی، سلیقه ای، عشیره ای و بالاخص تعاملی شوراها و شهردارهای گذشته با هم.
با صراحت اعلام می‌کنم قانونمندی و اخلاق مداری را سرلوحه کار شهرداری قرار خواهم داد. چرا که ایمان دارم در سایه قانون و اخلاق و تعامل پویای شهرداری، شورای شهر و دیگر نهادهای مربوطه و علی الخصوص دانشگاه باهمدیگر، رسیدن به دهدشتی آباد، زیبا و درشآن مردم شریف دهدشت دور از دسترس نخواهد بود.
شود جهان لب پرخنده ای اگر مردم
کنند دست یکی در گره گشایی هم
در پایان امیدوارم به پشتوانه همه صاحب منصبان و  مسئولان بومی و غیربومی در سایه همدلی و همکاری و پرهیز از کدورت‌ها و رقابت‌های مخرب. در عصر اطلاعات و ارتباطات بتوانیم در کنار هم سفیران و مذاکره کنندگان قابلی در جذب و اختصاص بودجه‌های کلان عمرانی برای آباد کردن خانه و کاشانه خود باشیم.
مجددآ کمال تشکر و قدردانی خود را از اعتماد تک تک اعضای محترم شورای شهر و حمایت سازمانی و تشکیلاتی یاران صدیق اصلاحات در دهدشت و همه مردم شریف شهر دهدشت دارم.
اسفندیار برخه ۱۳۹۶/۶/۱۳



کانال تلگرام عصر جهان


الااااِد
|
Iran
|
1402/01/31 05:44
  +0

  -0
پاسخ
سلام آقای برخه چرا فکری به حال اهالی مردم مسکن مهر نمیکنید چرا بازار چه ای تاسیس نمیکنید که مردم برای خرید نیاز به این همه رفت وآمد نداشته باشندجلوی خونه هاپیاده روهاسنگ فرش نیست نخاله های شهری اطراف خانه ها لانه ی مار ومور ها شده چرا پل های سر کوچه ها رودرست نمیکنید باید ماشین هزار چرخ بخورند تا راه خروج را ازبین خانه ها پیدا کنند..

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*