اخبار عمومی
اعلام وصول 2
159852
تاریخ انتشار: 1396/06/24 01:10
فولاد 2- سپاهان 0؛
فولاد خوزستان پس از ناکامی در جام حذفی کشور در ورزشگاه غدیر اهواز و در حضور حدود هزار و پانصد هوادار متعصب خود سپاهان اصفهان پر افتخارترین تیم ادوار لیگ برتر را با انجام یک بازی هوشمندانه و منطقی شکست داد تا با جمع آوری 10 امتیاز از مجموع 6 دیدار انجام شده در رده چهارم جدول لیگ برتر فوتبال ایران قرار گیرد.

🌍عصرجهان-اهواز/محمدابولیان نوروزی
فولاد خوزستان(۲)....سپاهان اصفهان (۰)
*گلها: آرش افشین(۶۳) ،فرشادجانفزا(۴-۹۰)
*اخطار: آرش افشین، حامدلک، سینامریدی، جلال علی محمدی ، رسول نویدکیا(سپاهان اصفهان)
 *داور: محمدحسین زاهدی فر با کمک های تورج عیوض محمدی ، محمدهاشمی نسب
 *چهارچوب رقابت: هفته ششم فوتبال لیگ برتر جام خلیج فارس
 *روزبرگزاری: پنج شنبه ۲۳ شهریورماه
*ساعت برگزاری: ۲۰ شب
*محل برگزاری: ورزشگاه غدیراهواز
*شمارتماشاگر: حدود هزار و پانصدنفر
 *فولادخوزستان:
حامد لک، احمدعبدالله زاده، علی اصغرعاشوری (۷۶-ایمان مبعلی)، عبدالله ناصری، مهدی رحیم زهیوی(۷۸-فرشاد جانفزا)، فرزادجعفری، سینامریدی، آرش افشین(۷۹-میلاد بدرقه)، عبدالله کرمی، پیمان شیرزادی، ایوب والی
*سرمربی: سیدسیروس پورموسوی
 *سپاهان اصفهان:
لئوناردو لی ونستون، شاهین ثاقبی، سعیدآقایی (۵۸-عارف غلامی)، سیاوش یزدانی مقدم ، ساسان انصاری، علی کریمی (۷۴-مهرداد محمدی)، ابولحسن جعفری، عزت الله پورغاز، رافائل اسجولر(۶۶-رسول نویدکیا)، جلال علی محمدی، حسن مروان حسین
*سرمربی: زلاتکوکرانچار


⚽️جریان گلها:
*دقیقه ۶۳آرش افشین در دهانه دروازه سپاهان از پاس بلند ارسالی بازیکنان همدسته نهایت استفاده را برد و با یک ضربه ی سر زیبا دروازه زردجامگان را باز کرد و نخستین گل فولاد سازان خوزستانی را به ثمر رساند.
*دقیقه ۴-۹۰ در وقت های اضافه بازی پاس ناقص لئوناردو لی ونستون گلر سپاهان در میانه راه به شکل تصادفی با فرشاد جانفزا بازیکن تعویضی میزبان برخورد کرد و منجربه ثمررسیدن گل دوم و پیروزی بخش فولاد شد تا اینچنین کار سپاهان یکسره گردد.
*شرح بازی:
در چهارچوب رقابت های فوتبال لیگ برتر جام خلیج همیشه فارس و از هفته ی ششم این مسابقات فولاد خوزستان پس از ناکامی در جام حذفی کشور در ورزشگاه غدیر اهواز در حضور حدود هزار و پانصد هوادار متعصب خود میزبان سپاهان اصفهان پر افتخارترین تیم ادوار لیگ برتر بود و توانست در این دیدار سنگین با انجام یک بازی هوشمندانه و منطقی در برابر حریف به هدف خود که کسب پیروزی و سه امتیاز این دیدار بود دست یابد
شاگردان پورموسوی جوان و کرانچار کهنه کار نیمه نخست را بدون گل به پایان رساندند، اما در نیمه دوم فولاد سازان خوزستانی موفق شدند دو بار توپ را از خط دروازه ی زرد جامگان میهمان عبوردهند و پیروزمندانه از میدان خارج شوند و سه امتیاز شیرین این مسابقه خانگی را ازآن خود نمایند تا با جمع آوری 10 امتیاز از مجموع 6 دیدار انجام شده قبل از پایان هفته ششم در رده چهارم جدول لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج فارس قرار گیرد. شایان ذکر است سپاهان اصفهان با 6 امتیاز از مجموع 6 دیدار در رده 12 قرار دارد

*دقایق حساس بازی:
دقیقه (۱۲)ساسان انصاری با حامد لک درموقعیت تک به تک قرار گرفت و در حالیکه توپ وی از لک هم عبور و آرام آرام در آستانه گذشتن از خط دروازه ی فولاد بود مدافع قرمزپوشان توپ را ازخط دورازه میزبان به بیرون فرستاد اما داور قبل از آن برخورد انصاری با گلر فولاد را خطا اعلام کرده بود.
 *دقیقه(۱۶) ارسال ضربه ی کرنر شیرزادی با ضربه ی سر رحیم زهیوی همراه که با تیر افقی دروازه ی سپاهان اصابت کرد و مانع فروپاشی تیم میهمان شد.
 *دقیقه (۲۶)ارسال فرزاد جعفری در محوطه جریمه حریف با کنترل ایوب والی سرگروه میزبان همراه، که شلیک زمینی وی خطرناک از کنار دروازه سپاهان عبور کرد.
 *دقیقه (۳۷)پاس عزت الله پورغاز، حسن مروان حسین را در موقعیت تک به تک با حامد لک قرارداد که باخروج گلر فولاد ضربه ی بداین بازیکن هم برای زرد پوشان ثمری در پی نداشت.
 *دقیقه(۶۳)آرش افشین در دهانه دروازه سپاهان از پاس بلند ارسالی بازیکنان همدسته اش نهایت استفاده را برد و با یک ضربه ی سر زیبا دروازه زرد جامگان را باز کرد و نخستین گل فولاد سازان خوزستانی را به ثمر رساند.
*دقیقه (۴-۹۰)در وقت های اضافه بازی پاس ناقص لئوناردو لی ونستون گلر سپاهان در میانه راه به شکل تصادفی با فرشاد جانفزا بازیکن تعویضی میزبان برخورد کرد و منجر به ثمر رسیدن گل دوم و پیروزی بخش فولاد شد تا اینچنین کار سپاهان یکسره گردد.


ضمیمه گزارش
گفتگوی پس از بازی سرمربیان دو تیم با سایر رسانه ها:
کرانچار: نتیجه بازی ما مقابل فولاد عادلانه نبود/ باید به فکر آینده و بازی مقابل پرسپولیس باشیم
زلاتکو کرانچار پس از شکست 2 بر صفر تیمش مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: بعد از شکست طبیعتاً حرف زیادی باقی نمی‌ماند. تبریک می‌گویم به تیم حریف. گل دوم یک حرکت بچه‌گانه روی اشتباه دفاع ما بود و باید به فکر آینده و بازی مقابل پرسپولیس باشیم.
«نمی‌توانیم از این نتیجه راضی باشیم»، وی با بیان این جمله خاطر نشان کرد: به نظرم نتیجه بازی عادلانه نبود. می‌توانم از بازی تیمم ابراز رضایت کنم، اما شانس‌های که داشتیم تبدیل به گل نشد. اگر ضربه بازیکن فولاد در گل اول این تیم به تیرک می‌خورد یا به هر نحوی تبدیل به گل نمی‌شد،‌ شاید نتیجه به شکل دیگری رقم می‌خورد.
پورموسوی: بازیکنانم با قلب‌شان بازی کردند و فقط فکر برد بودند/ افشین بازیکن بزرگی است/ مبعلی در زمین بزرگی کرد
سیداکبر پورموسوی پس از پیروزی 2 بر صفر تیمش مقابل سپاهان اصفهان اظهار داشت: این برد را به مردم خوزستان و خصوصاً هواداران فولاد که بعد از دو شکست گذشته از ما حمایت کردند، تقدیم می‌کنم.
سرمربی فولاد خوزستان به تمجید از عملکرد رحیم زهیوی در بازگشت دوباره‌اش به میادین پرداخت و خاطرنشان کرد: رحیم زهیوی بعد از دو بازی که از بند مصدومیت رها شد، امروز خدا را شکر به میدان رفت. ایوب والی هم توانست بعد از مدت‌ها بازی کند. پیمان شیرزادی نیز بعد از مصدومیش، خیلی سخت کار و تلاش کرد. خودِ آرش افشین بعد از مدت‌ها پایش به گلزنی باز شد که اینها نوید روزهای خوب را برای فولاد خوزستان می‌دهد.
پورموسوی ادامه داد: مشکلی برای آرش افشین به وجود آمده بود، اما او بازیکن بزرگی است. باید به‌عنوان سرمایه استان خوزستان به او نگاه کنیم. باید از ایمان مبعلی هم تشکر کنم. او زمانی که وارد زمین شد، با تمام وجود کار کرد و تأثیر خود را روی روند بازی گذاشت. او واقعاً در زمین بزرگی کرد.
نتایج و برنامه هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران
پنجشنبه 23 شهریور 1396
سپیدرود رشت     2 - 0     صنعت نفت آبادان     
نفت تهران     0 - 0     گسترش فولاد     
فولاد     2 - 0     سپاهان     
جمعه 24 شهریور 1396
پدیده     -     سایپا     17:00
تراکتورسازی     -     سیاه جامگان     19:00
ذوب آهن     -     استقلال خوزستان     19:45
پارس جنوبی جم     -     استقلال     20:00
یکشنبه 26 شهریور 1396
پرسپولیس     -     پیکان     20:00



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*