اخبار عمومی
اعلام وصول 2
159854
تاریخ انتشار: 1396/06/24 01:50
فوتبال لیگ برتر خوزستان
هفته دوم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاههای خوزستان در شهرهای مختلف استان با معرفی تیم‌های برتر برگزار شد.

به گزارش عصرجهان به نقل از فارس، مسابقات فوتبال لیگ برتر خوزستان با گرمی هوا شهریورماه در هم آمیخته شد تا دوباره تنور فوتبال دیار خرماپزان روشن و داغ گردد.در رقابت های این فصل لیگ برتر فوتبال باشگاههای خوزستان تعداد تیمها از 16 تیم به 15 تیم رسید و هر هفته یک تیم به قرعه استراحت خواهد رسید.
 در این رقابت ها 15 تیم از شهرستان های استان خوزستان حضور دارند و دیدارهای خود را در یک گروه برگزار خواهند کرد که تیم اول به عنوان نماینده استان فصل آینده در مسابقات لیگ دسته سوم باشگاه های کشور حضور خواهد یافت.
استفلال نوین ماهشهر، شهرداری بندرامام،ایرانمهر خرمشهر، پرسپولیس نوین دزفول،استقلال ویس،شهباز شادگان،استقلال نوین حمیدیه،استقلال مسجدسلیمان،رخش اروندآبادان،امیداندیشه شوشتر،شاهین شهرامام دزفول،پرسپولیس ویس،بهئمی رامهرمز،جنوب سوسنگرد و پرسپولیس شوش تیم های شرکت کننده در این رقابت ها هستند
هفته دوم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاههای خوزستان در شهرهای بندرماهشهر،شوش،شوشتر، شادگان، ویس، حمیدیه و مسجدسلیمان  آغاز شد که در مجموع 18 گل در درون دروازه ها روئید.
 استقلال نوین ماهشهر و جنوب سوسنگرد با نتیجه مشابه دو بر صفر تیمهای رخش اروندآبادان و استقلال مسجدسلیمان را شکست دادند، پرسپولیس نوین دزفول با  سه گل  از سد شهباز شادگان گذشت.دربی حساس ویس برنده نداشت و دیدار تیمهای استقلال نوین حمیدیه با ایرانمهرخرمشهر همچنین امیداندیشه شوشتر با بهئمی رامهرمز با تساوی خاتمه یافت.
در زیر نگاهی اجمالی به هفته دوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاههای خوزستان داشته‌ایم:
مسابقات هفته دوم لیگ برتر فوتبال خوزستان را از شادگان پیگیری می کنیم،تیم پرسپولیس نوین میانرود دزفول که با خرید امتیاز استقلال شوشتر گام به مسابقات گذاشته است پس از  اینکه در هفته اول تیم ریشه دار و قدیمی استقلال مسجدسلیمان را گلباران کرد این هفته هم در شادگان به برتری سه بر یک دست یافت تا همچنان روی نوار پیروزی گام بردارند شاگردان جواد دلکرم در تیم پرسپولیس نوین دزفول در یک روز خوب با گلهای مسلم اورکی  رضا خواجوی  و بلیوند به پیروزی رسیدند.
دیگر نماینده دزفول شاهین شهر امام  این هفته به قرعه استراحت خورد.
استقلال و پرسپولیس دو نماینده ویس در رقابت های فوتبال لیگ برتر خوزستان  دربی حساس و تماشایی شهر ویس را  برگزار  کردند که در پایان بازی با نتیجه یک بریک خاتمه پذیرفت پرسپولیس که با گل دقیقه ۵۸ میلاد لویمی از حریف پیش افتاده بود گل تساوی را دردقیقه ۷۳ توسط حسین رامشکی پذیرا شد تا دو تیم به تساوی رضایت دهند
استقلال نوین بندرماهشهر در زمین خود دو بر صفر از سد رخش اروند آبادان گذشت.آبی پوشان ماهشهری  با گلهای حمیدرضایی و حمزه غبیشاوی در نیمه اول کار را تمام کردند.
 دیدار امیداندیشه شوشتر و بهمئی رامهرمز با تساوی یک بر یک خاتمه پذیرفت. تک گل شاگردان علی شحیطاوی در تیم امیداندیشه را حسین چعب کرملا به ثمر رساند
در مسجدسلیمان تیم باسابقه استقلال که اوضاع خوبی ندارد مقابل جنوب سوسنگرد با نتیجه دو بر صفر شکست خورد تا کام هوادران خود را تلخ کند.حمزه جلالی و صادق ساعدی از روی نقطه پنالتی برای جنوب در این دیدار گلزنی کردند.
پرسپولیس شوش با ارائه فوتبالی روان و رو به جلو دو گل در درون دروازه شهرداری بندرامام کاشت تا اولین پیروزی خود را در خانه جشن بگیرد.
 استقلال نوین حمیدیه هم مقابل ایرانمهر خرمشهر به تساوی دو بر دو دست یافت تا دو تیم امتیازات را تقسیم کنند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*