اخبار عمومی
اعلام وصول 2
159889
تاریخ انتشار: 1396/06/25 02:23
بعد از چهارمین شکست استقلال تنها در شش مسابقه ابتدایی فصل، آن هم مقابل تیم تازه وارد و شگفتی ساز پارس جنوبی جم، هواداران آبی به شدت بر علیه کادرفنی استقلال شعار سر دادند.

عصرجهان-شعار حیا کن رها کن بر علیه علی منصوریان از تمام سکوهای استادیوم جم شنیده می شد. بعد از سوت داور علی منصوریان به سمت اشکان خورشیدی داور این بازی رفت و در گوشی با او حرف زد. خورشیدی چند تصمیم به سود استقلال داشت که مهمترین آنها عدم اخراج حسینی در دقیقه 96 روی صحنه پنالتی بود...


بعد از شکست غیرمنتظره و توام با ضعف تیم استقلال تهران مقابل تیم 10نفره پارس جنوبی جم، هواداران استقلال بعد از این شکست بسیار خشمگین شدندو  بطری های شیشه‌ای نوشیدنی را به سمت نیمکت ذخیره استقلال و داخل زمین پرتاب کردند تا یگان ویژه مقابل نیمکت ذخیره استقلال قرار بگیرد تا از لحاظ امنیتی جو ورزشگاه را آرام کنند.
شعار حیا کن رها کن بر علیه علی منصوریان از تمام سکوهای استادیوم جم شنیده می شد. بعد از سوت داور علی منصوریان به سمت اشکان خورشیدی داور این بازی رفت و در گوشی با او حرف زد. خورشیدی چند تصمیم به سود استقلال داشت که مهمترین آنها عدم اخراج حسینی در دقیقه 96 روی صحنه پنالتی بود
 هواداران پارس جنوبی جم بعد از پیروزی مقابل تیم استقلال تهران به سبک ایسلندی تیم شگفتی ساز و قدرتمند خود را تشویق کردند. علی منصوریان بعد از چهارمین شکست از ششمین بازی در لیگ برتر با واکنش شدید هواداران در همان ورزشگاه پارس جنوبی قرار گرفت و معلوم نیست چه سرنوشتی در انتظار این مربی جوان در تهران است؛ جایی که طرفداران متعصب استقلال انتظار او را می کشند.
علی منصوریان بار دیگر بعد از شکست، با تمام بازیکان دست داد تا ژست خداحافظی بگیرد ومثل دوبازی قبل ‌آماده جدایی احتمالی از سرمربیگری این تیم شود.





کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*