اخبار عمومی
اعلام وصول 2
159895
تاریخ انتشار: 1396/06/25 19:24
دادمرز : در یک دهه گذشته گرچه از لحاظ ورزش قهرمانی پیشرفت چشمگیری داشته ایم اما متاسفانه در بُعد ساخت و ساز اماکن ورزشی و عمرانی کار خاصی صورت نگرفته است

به گزارش رحیم آورچه خبرنگار پایگاه خبری عصر جهان، بعد از تودیع و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ایذه مهندس میثم دادمرز امروز بصورت رسمی اولین روز کاری خود را آغاز کرد.
دادمرز در گفت و گو با عصر جهان گفت: در یک دهه گذشته گرچه از لحاظ ورزش قهرمانی پیشرفت چشمگیری داشته ایم اما متاسفانه در بُعد ساخت و ساز اماکن ورزشی و عمرانی کار خاصی صورت نگرفته است، تمام تلاش خودم را انجام میدهم تا در دوران مدیریت خود چند سالن ورزشی با همراهی و همکاری مهندس هدایت الله خادمی نماینده محترم شهرستان و آقای حیدری مدیر کل ورزش دوست استان چند سالن ورزشی با قابلیت های مختلف ساخته شود.
وی افزود: از تمام کسانی که در سال های گذشته با رنجش از ورزش فاصله گرفته اند تقاضامندم به خانه خود برگردند چراکه سهم تمام ورزشکاران،مربیان و پیشکسوتان از امکانات ورزش به یک اندازه می باشد.
دادمرز در ادامه گفت: کار گروهی و خرد جمعی را سر لوحه کار خود قرار میدهم و از راهنمایی های تمام مسئولین هیئت ها و ورزشکاران و مربیان بهره لازم را خواهم برد.
دادمرز در پایان گفت: ایذه در ورزش جایگاه بزرگی را داراست و این امر نشان دهنده سختی و دشواری کار بنده میباشد، اما خدمت به جامعه سالم ورزش و جوانان  بدون شک جهاد در راه خدا است و تمام تلاش شبانه روزی خود را بکار خواهم گرفت تا در این مسیر سربلند باشم



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*