اخبار عمومی
اعلام وصول 2
159907
تاریخ انتشار: 1396/06/26 00:08
این روزها علیرضا منصوریان که فصل پیش از سوی هواداران با زین الدین زیدان مقایسه می شد از اسب افتاده است و فوتبال عرصه مهربانی نیست و کسی با آنها که زمین افتاده اند همدردی نمی کند. همانطور که با دیه گو مارادونا سرمربی آرژانتین در جام جهانی 2010 کسی همدردی نکرد.

عصر جهان یک سرمایه گذار تیمی از بهترین متخصصان را برای ساخت یک خودروی بی نظیری دور هم جمع کرد. خودرو ساخته شد. روز رونمایی دهان تماشاگران از حیرت باز ماند؛ طراحی بدنه چشم نواز و لوکس، روکش صندلی ها از چرم خالص بوفالو، تزئینات داخلی از طلای ناب، موتور از یک برند معتبر و راننده قهرمان رالی!

همه چیز برای یک نمایش باشکوه آماده بود. اما خودرو حرکت نمی کرد! تلاش راننده هم به جایی نرسید. یک شکست مطلق! این قصه شاید شرح حال استقلال باشد. تیمی که با هیاهوی بسیار بسته شد. به نظر می رسید در این فصل چشم ها را خیره می کند اما چهار شکست در 6 بازی، کسب تنها 4 امتیاز از 18 امتیاز ممکن و تنها یک گل زده! برای آنکه تلخی این بادام را بیشتر زیر دندان تان مزه کنید خوب است بدانید تا اینجای فصل و در این ۶ هفته، ۲۶ بازیکن لیگ برتر به تنهایی توانسته‌اند بیشتر از استقلال گل بزنند!

در حالیکه پارس جنوبی جم به رهبری مهدی تارتار با شایستگی در صدر جدول با 16 امتیاز ایستاده است و در یک ورزشگاه پرشور موفق شد شاگردان منصوریان را با 2 گل بدرقه کُند، هنوز بیشترین هیاهوها پیرامون استقلال و پرسپولیس است. هواداران پرسپولیس مضمون کوک کرده اند که «میگن علیرضا منصوریان زنگ زده خونشون گفته یه کاری تو شرکت عسلویه پیدا کردم سه هفته کار یه هفته استراحت. می خوام مشغول بشم»! از آن کُری خوانی هایی که تمامی ندارد.


این روزها علیرضا منصوریان که فصل پیش از سوی هواداران با زین الدین زیدان مقایسه می شد از اسب افتاده است و فوتبال عرصه مهربانی نیست و کسی با آنها که زمین افتاده اند همدردی نمی کند. همانطور که با دیه گو مارادونا سرمربی آرژانتین در جام جهانی 2010 کسی همدردی نکرد.

بیشتر هواداران به نتیجه ها نگاه می کند. کُری تلخ حریفان را قورت می دهند و به بازی بعد امیدوار می مانند و این روزها یکی از تخصص های استقلالِ علیرضا منصوریان ناامید کردن هوادارانی است که امسال را سال «قهرمانی» نام گذاشته بودند. در شبکه های مجازی موافقان و مخالفان علیرضا منصوریان به هم می تازند. او را با صفت های اسطوره، شومن، باتعصب، بی سواد، بدشانس، بی برنامه و ... توصیف می کنند. منصوریان ترجیح می دهد در کنفرانس های مطبوعاتی بعد از شکست حاضر نشود، اما این عدم حضور هم به امتیازات تیم و البته آرامش آن کمکی نمی کند.

استقلال تهران حالا به نظر یک صندلی خالی روی نیمکت دارد. جایی که برای تونی اولیویرا، اسکوچیچ و حتی پرویز مظلومی یک نقطه امیدوارکننده روی کره زمین به شمار می رود! اما تصمیم با هیات مدیره است، هیات مدیره ای که مثل چوب درخت آبنوس سرسخت است!

- مهدی رحمتی به دلیل مشکلات روحی ناشی از بستری شدن پدر مقابل پارس جنوبی جم بازی نکرد.
- علیرضا منصوریان به خاطر گل بدی که رحمتی مقابل گل گهر سیرجان در جام حذفی دریافت کرد او را روی نیمکت نشاند.

- مهدی رحمتی دچار معده درد شد و نتوانست بازی کند.( میک مک درموت)

- کبودی پای چشم مهدی رحمتی نشان از یک درگیری فیزیکی در تمرینات می دهد و ...

وقتی این همه خبر ضد و نقیض در مورد غیبت یک بازیکن که اتفاقاً جانشین او سیدحسین حسینی نمایش مطلوبی داشت منتشر می شود، نشان از غیرعادی بودن شرایط تیم بزرگی می دهد که این روزها دستکم جایگاهش هیچ شباهتی به عقبه اش ندارد.

فوتبال اما ورزش شگفت انگیزی است، شاید اگر آن همه مصدومیت عجیب و غریب بازیکنان کلیدی نبود و یا شلیک سرکش جبارف چند سانتی متر پائین تر فرود می آمد حالا تیتر روزنامه های ورزشی از بازگشت خون آبی به رگ های استقلال می نوشتند. فصل پیش در جریان داربی استقلالی ها تقریباً سه بار به سمت دروازه پرسپولیس که به خط دفاعی اش می نازید حمله کردند و سه گل زدند و حالا در 540 دقیقه تنها یک گل زده اند! سواد منصوریان در این فصل نم کشیده، حریفان دست او را خوانده اند یا خدای فوتبال او را از آغوشش رانده است؟ پاسخ به این پرسش در روزهای آینده مشخص می شود. مهمترین بازی، بازی بعد است. جدال منصوریان - قلعه نویی در تهران!

منبع/عصرایران؛ احسان محمدی



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*