اخبار عمومی
اعلام وصول 2
1615
تاریخ انتشار: 1393/04/21 11:40
توصیه های استاندار به رسانه های محلی
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسانه‌ها اجازه ندهند که برخی افراد مریض و ضد نظام و دولت از فضای رسانه‌ها برای فضاسازی خود استفاده کنند.

توصیه های استاندار به رسانه های محلی

خادمی با انتقاد از برخی کامنت‌ها در خبرها، اظهار داشت: موافق این هستیم که حتی آتش زدن کارخانه‌ها را در رسانه‌ها بیاورند ولی مخالفیم که…

khadami

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسانه‌ها اجازه ندهند که برخی افراد مریض و ضد نظام و دولت از فضای رسانه‌ها برای فضاسازی خود استفاده کنند.

 

 موسی خادمی عصر امروز در نشست با مسئولان رسانه‌ها و مطبوعات استانی اظهار کرد: در استان مسائلی هست که تنها با همدلی میان مردم، مسئولان و خبرنگاران می‌توان آنها را برطرف کرد.

خادمی گفت: رسانه‌ای مورد حمایت است که به توسعه استان کمک کند و رسانه‌های خوب آنهایی هستند که با انتقاد، دوستی و حتی دشمنی خود حول محور توسعه قلم بزنند.

مدیریت ارشد اجرائی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان اینکه متأسفانه این دولت در بحث اطلاع‌رسانی خوب عمل نکرده‌ است، افزود: به خاطر مشکلاتی که از قبل برای این دولت به جا مانده‌ است، دیگر وقتی برای اطلاع رسانی باقی نمی‌ماند.

موسی خادمی کارهای انجام شده توسط این دولت در طول یک سال گذشته را محسوس دانست و افزود: برای مثال دولت به جای اینکه حرف بزند تورم را ۴۸ درصد اردیبهشت سال گذشته را به ۱۴ درصد کنونی رسانده است.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از کارهای مهم دولت که خوشبختانه رسانه‌ها به آن خوب پرداختند موضوع طرح تحول سلامت است که دولت بدون شلوغ‌کاری و در یک فضای آرام موضوع درمان مردم را به خوبی به سر منزل مقصود رسانده و اگر در این چند دهه از عمر انقلاب همه چیز روند افزایشی داشته ولی اکنون هزینه‌های سلامت رو به کاهش گذاشته است.

وی با بیان اینکه این دولت مانند دولت گذشته پولی در اختیار ندارد که به برخی خبرنگاران ۳ میلیون تومان هدیه بدهد، تصریح کرد: در همین بحث کاهش ساعات ماه رمضان دولت برای اینکه قانون رعایت شود کاهش ساعات را در دستور کار قرار نداد.

خادمی با انتقاد از برخی کامنت‌ها در خبرها، اظهار داشت: موافق این هستیم که حتی آتش زدن کارخانه‌ها را در رسانه‌ها بیاورند ولی مخالفیم که در کامنت‌ها شخصیت افراد و مدیران را زیر سئوال ببرند.

وی گفت: مدیران رسانه‌ها مواظب باشند که برخی آدم‌های مریض که نظام و دولت را قبول ندارد اینگونه از رسانه‌ها استفاده ابزاری نکنند و مسئولان مطبوعات وظیفه دارند که با کنترل رسانه خود اجازه فضاسازی به چنین افرادی داده نشود.

منبع:پایگاه خبرنما



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*