اخبار عمومی
اعلام وصول 2
1616
تاریخ انتشار: 1393/04/21 11:43
امام جمعه گچساران:
خبرگزاری تسنیم: امام جمعه گچساران با انتقاد از وضعیت اشتغال و مسائل عمرانی در گچساران، گفت: وضعیت اشتغال و عمرانی در گچساران مناسب نیست.

امام جمعه گچساران:

وضعیت اشتغال در گچساران مناسب نیست

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه گچساران با انتقاد از وضعیت اشتغال و مسائل عمرانی در گچساران، گفت: وضعیت اشتغال و عمرانی در گچساران مناسب نیست.

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گچساران، حجت الاسلام سید امین الله حجازی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته گچساران ضمن دعوت خود و همه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و دوری از گناهان، اظهار کرد: ماه مبارک رمضان فرصتی بی نظیر برای انسان‌ها برای نزدیک‌ شدن هر چه بیشتر به خداوند است.

وی ماه مبارک رمضان را ماهی سرشار از رحمت الهی عنوان کرد و افزود: در این ماه انسان‌ها می‌توانند دوری از گناهان و زشتی‌ها را به بهترین شکل تمرین کنند.

امام جمعه گچساران با اشاره به اینکه آیات قرآن کریم مسیر را برای ما مشخص کرده که فریب دشمنان را نخوریم، بیان کرد: خداوند تبارک و تعالی در قرآن کریم می‌فرماید وای به حال تکذیب کنندگان معاد و آخرت زیرا سرنوشت بسیار بدی در انتظار آن‌ها است.

حجازی گفت: انسان‌هایی که در انجام گناه و زشتی غرق می‌شوند، معاد و آخرت را درک نمی‌کنند و آن را تکذیب می‌کنند.

وی با اشاره به حدیثی از حضرت رسول خدا(ص) که فرمودند « گناه قلب و مغز انسان را فاسد می‌کند »، افزود: ایشان فرمودند که وقتی انسانی گناهی می‌کند، نقطه سیاهی در قلب وی ایجاد می‌شود.

خطیب جمعه گچساران با اشاره به اینکه امروزه دشمنان با ابزارهای مختلف به جنگ با ملت ایران اسلامی آمده‌اند، خاطرنشان کرد: دشمنان با ابزار ماهواره به جنگ با نسل ما آمده و به دنبال نابودی جوانان ما هستند.

حجازی یکی از مضرات ماهواره را تنبل کردن فکر جوانان عنوان کرد و افزود: ماهواره سبب بی اعتمادی همسران نسبت به همدیگر شده است.

وی ماهواره را وسیله‌ای مخرب دانست و گفت: ماهواره یکی از بزرگترین تهدیدها برای کانون گرم خانواده‌ها است.

امام جمعه گچساران در خطبه دوم با اشاره با فرمایشات حکیمانه رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای، بیان کرد: ایشان فرمودند که ملت ایران اسلامی نباید از دشمنان هراس داشته باشد زیرا دشمنان در همه زمینه‌ها تاکنون ناکام بوده است.

حجازی افزود: ایشان فرمودند که هم از دولت حمایت می‌کنم و هم از تیم مذاکره کننده زیرا تیم مذاکره کننده ذره‌ای از حقوق ملت پایین نمی‌آید.

وی خاطرنشان کرد: رهبری فرمودند که شعار اعتدال یک شعار خوبی بوده ولی نباید جریان‌های مومن را با شعار اعتدال کنار بزنند.

خطیب جمعه گچساران به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین اشاره و تصریح کرد: اسرائیل و آمریکا در عراق و سوریه مشغول ریختن خون انسان‌های مظلوم بوده و اکنون به مردم مظلوم فلسطین تهاجم کرده‌اند.

حجازی گفت: آمریکا و اسرائیل به دنبال ایجاد فتنه در میان شیعه و سنی هستند.

وی با تبریک 15 رمضان سالروز میلاد با سعادت حضرت امام حسن مجتبی(ع)، عنوان کرد: حضرت امام حسن مجتبی(ع) چندین بار اموال خود را در میان نیازمندان و مستمندان تقسیم کرد.

حجازی تأکید کرد: باید از نهادهایی هم‌چون کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی و نیز از افراد نیازمند حمایت کنیم.

امام جمعه گچساران به مشکلات شهرستان اشاره کرد و افزود: آب سد کوثر در گچساران برخی استان‌ها را تغذیه می‌کند ولی مردم این شهرستان از آن بهره‌ای نمی‌برند که این جای تعجب دارد.

حجازی با انتقاد از وضعیت اشتغال و مسائل عمرانی در گچساران، ابراز کرد: وضعیت اشتغال و عمرانی در گچساران مناسب نیست.

وی تصریح کرد: وضعیت فرهنگی و فرهنگ دینی در گچساران مناسب نیست و چرا جامعه القرآن کریم در این شهرستان هنوز راه‌اندازی نشده است.

انتهای پیام/ج



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*