اخبار عمومی
اعلام وصول 2
1621
تاریخ انتشار: 1393/04/22 19:26
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد:
خبرگزاری تسنیم: مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه پروژه های نیمه تمام بسیاری در استان وجود دارد، گفت: امسال پروژه جدیدی در حوزه راه و شهرسازی تعریف نمی کنیم.

 مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد:

پروژه جدید راهسازی در کهگیلویه و بویراحمد تعریف نمی‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه پروژه های نیمه تمام بسیاری در استان وجود دارد، گفت: امسال پروژه جدیدی در حوزه راه و شهرسازی تعریف نمی کنیم.

 

ممتاز جهانگیری در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده اتمام پروژه های که بالای 70 درصد پیشرفت فیزکی دارند، در دستور کار است.

وی با اشاره به رها شدن برخی پروژه های نیمه تمام در استان، خاطرنشان کرد: بیش از 70 پروژه راهسازی در استان بالای 70 درصد پیشرفت فیزکی دارند که نیمه تمام رها شده اند.

بیدار پور تصریح کرد: در گذشته کارهای بزرگی در زمینه راه و شهرسازی انجام شده و نمی شود خدمات دیگران را نادیده و از آنان خرده گرفت بلکه باید خدمات ارائه شده را به مردم گفت تا آنان نیز قدردان نظام جمهوری اسلامی باشند.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه احداث جاده سیلاب کلوار به طول 105 کیلومتر یکی از بزرگترین پروژه های راه روستایی کشور محسوب می‌شود، گفت: تاکنون 20 کیلومتر از این جاده آسفالت شده است.

جهانگیری افزود: با بهره برداری از این جاده و عبور راه ارتباطی دیشموک به مرکز استان از بخش مارگون سبب کاهش فاصله 120 کیلومتری این بخش با مرکز استان می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برای احداث این جاده 100 کیلومتر قرارداد با  قرارگاه خاتم منعقد شده است، عنوان کرد: همچنین بیش از 30 کیلومتر از این جاده تاکنون تعریض و زیرسازی شده است.

جهانگیری ابراز کرد: 50 کیلومتر از این جاده در شهرستان بویراحمد و 55 کیلومتر نیز در شهرستان کهگیلویه واقع شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با اشاربه به اینکه با بهره برداری از این جاده بیش از 50 روستا از نعمت راه مناسب برخوردار می شوند، خاطرنشان کرد: هم اکنون بخش‌های دیشموک، چاروسا و قلعه رئیسی برای سفر به یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد باید مسافت 360 کیلومتری را طی کنند.

جهانگیری افزود: شرایط مطلوب و مناسب منطقه برای جذب سرمایه گذار برای توسعه کشاورزی، باغداری، کارخانه آب معدنی، شیلات و کشت و صنعت از جمله مزایای توسعه راه های روستایی در این استان است.

انتهای پیام / ب



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*