اخبار عمومی
اعلام وصول 2
1670
تاریخ انتشار: 1393/04/31 13:45
مدیرعامل آتش نشانی آبادان:
مدیرعامل آتش نشانی آبادان از مهار آتش خیابان امام خمینی (ره) این شهر با حضور ۴۳ آتش نشان و نیروهای حاضر در صحنه خبر دادو گفت: این آتش سوزی در کمترین زمان مهار شد.

 مدیرعامل آتش نشانی آبادان:

آتش سوزی خیابان امام خمینی (ره) آبادان در کمترین زمان مهار شد

مدیرعامل آتش نشانی آبادان از مهار آتش خیابان امام خمینی (ره) این شهر با حضور ۴۳ آتش نشان و نیروهای حاضر در صحنه خبر دادو گفت: این آتش سوزی در کمترین زمان مهار شد.

 
آتش سوزی در لاهیجان

مجید فرهانی‌پور اظهارکرد: آتش سوزی در مجتمع تجاری کادوس واقع در خیابان امام خمینی (ره) آبادان در کمترین زمان مهار شد.

مدیرعامل آتش نشانی آبادان افزود: پس از اطلاع از وقوع آتش سوزی در مجتمع تجاری کادوس واقع در خیابان امام خمینی (ره) آبادان نخستین اکیپ آتش نشانی که یک گروه 4 نفره و یک خوردوی آتش نشانی بود 4 دقیقه بعد در محل حاضر شدند و به اتفای حریق پرداختند.

وی با بیان اینکه آتش سوزی خیلی گسترده بود اظهار کرد: از پتروشیمی، پالایشگاه، سازمان بنادر و کشتی رانی و آتش نشانی خرمشهر برای مهار آتش سوزی در مجتمع تجاری کادوس واقع در خیابان امام خمینی (ره) آبادان کمک گرفتیم.

فرهانی‌پور از درخواست کمک از آتش نشانی شهرهای شادگان و ماهشهر برای مهار آتش سوزی در مجتمع تجاری کادوس واقع در خیابان امام خمینی (ره) خبر داد و افزود: به علت اینکه ایستگاه‌های آتش نشانی آبادان خالی شده بود از نیرو‌ها و خودروهای این 2 شهر خواستیم که در این ایستگاه‌ها مستقر شوند که در صورت نیاز از آن‌ها استفاده شود که خوشبختانه آتش مهار شد.

وی خودروهای به کار رفته برای مهار آتش سوزی در مجتمع تجاری کادوس واقع در خیابان امام خمینی (ره) آبادان را 15 خودرو اعلام کرد و گفت: همچنین این آتش سوزی با مشارکت 43 نفر اعم از آتش نشان و نیروهای حاضر در صحنه مهار شد.

مدیرعامل آتش نشانی آبادان عنوان کرد: مهار اولیه آتش سوزی در مجتمع تجاری کادوس واقع در خیابان امام خمینی (ره) آبادان حدود 3 ساعت و 30 دقیقه بوده ولی به علت اینکه مواد آتش زای زیادی در زیر آوار بوده‌اند یک اکیپ نیز چند ساعت بعد آتش را کاملا مهار کردند.

وی یادآور شد: به دلیل حضور به موقع نیروهای آتش نشانی، آتش سوزی در مجتمع تجاری کادوس واقع در خیابان امام خمینی (ره) آبادان به ساختمان‌های همجوار سرایت نکرد فقط یکی از ساختمان به صورت سطحی آسیب دید.

منبع: خبرگزاری تسنیم



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*