اخبار عمومی
اعلام وصول 2
169999
تاریخ انتشار: 1396/06/31 02:02
سرمربی آبی پوشان خوزستان گفت: بعد از باخت هفته گذشته، این تساوی راضی کننده بود

عصرجهان؛محمدابولیان (نوروزی)-عبدالله ویسی در نشست خبری بعد از تساوی بدون گل تیمش در مقابل سپیدرود رشت گفت: توانستیم یک بازی سراسر هجومی انجام دهیم و از حریف در اکثر دقایق بیشتر بازی برتر باشیم. بعد از باخت سنگین هفته قبل این گونه بازگشتن راضی کننده است اما می‌توانستیم برنده این دیدارباشیم ،حریف برای نباختن بازی می‌کرد.این یک امتیاز مبارکشان باشد.

وی افزود: دراین بازی موقعیت‌های خوبی داشتیم اما متاسفانه تمام کننده نداشتیم، اگر می‌توانستیم از موقعیت‌هایی که خلق کردیم بهتر بهره ببریم درپایان بازی  برنده می‌شدیم.
وی در مورد وضعیت حکیم نصاری و طالب ریکانی هم گفت: هنوز گزارش ما به باشگاه نرسیده و باشگاه به وقتش به این مسئله رسیدگی خواهدکرد. با توجه به اینکه بازی بعدی ما روز سه‌شنبه برگزار می‌شود زمان کافی برای برگزاری کمیته انضباطی نیست اما در کل باشگاه هر تصمیمی بگیرد تابع آن هستیم.

ویسی در رابطه با غیبت رضا کرملاچعب عنوان کرد: ما امروز می‌توانستیم دو بازیکن زیر ۱۹ سال استفاده کنیم از رضا کرملا چعب راضی نبودم و او را خط زدم. کرملاچعب از خوب‌های استان است که می‌دانم با تلاش بیشتر به جایگاهش در تیم می‌رسد.
سرمربی استقلال خوزستان در پایان تصریح کرد: بعد از شکست سنگین مقابل ذوب ‌آهن عملکرد امروزمان راضی کننده است. ما روی توپ‌های پنجاه پنجاه و مصاف‌های سوم برنده بودیم، موقعیت‌های خوبی داشتیم اما گلزنی نکردیم. آمار گلزنی ما به هیچ وجه شایسته نام این تیم نیست، برای تیمی که می‌خواهد در نیمه بالای جدول باشد این آماراصلا خوب نیست، موتورمان هنوز روشن نشده است.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*