اخبار عمومی
اعلام وصول 2
170017
تاریخ انتشار: 1396/06/31 17:16
امام جمعه شهر لیکک:
حجت الاسلام محمد یوسف افروغی: دفاع مقدس تجلی پیام نهی از منکر عاشورا بود-امسال به نظر بنده مسئولین محترم نسبت به سالهای قبل همت و تلاش بیشتری جهت برگزاری مراسمات دهه محرم انجام دادند

به گزارش سیروس بزمی خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، خطبه های نماز جمعه این هفته شهر لیکک به امامت حجت الاسلام محمد یوسف افروغی امام جمعه شهرستان بهمئی در مسجد صاحب الزمان شهر لیکک برگزار شد
امام جمعه محترم شهرستان در ابتدای خطبه اول ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام محرم خطاب به هیئات مذهبی فرمودند: به نحوی هیئت ها را مدیریت کنید که جوانان، نوجوانان و سایر اقشار مردم در تراز جمهوری اسلامی و نیروهایی زمینه ساز ظهور آقا امام زمان تربیت بشوند، اگر غیر از این بشود عزاداری ما خسران است.


ایشان فرمودند: پیام امام حسین(ع) سرمنشأ همه ی اندیشه‌های ناب بشری است و مزایای آن برای همه بشریت است  و اگر رفتار مثبتی در جهان تولید شد ناخواسته همه بشر از آن نور تولید شده بهره می برد.
 اگر هیئتی بدون سخنرانی و روضه خوانی مراسمات خود را برگزار کنند قطعاً دچار خسران خواهد شد.
ایشان ادامه داده اند: امسال به نظر بنده مسئولین محترم نسبت به سالهای قبل همت و تلاش بیشتری جهت برگزاری مراسمات دهه محرم انجام دادند.
حجت الاسلام محمد یوسف افروغی در مورد دفاع مقدس فرمودند: دفاع مقدس تجلی پیام نهی از منکر عاشورا بود.
ایشان در ادامه از رئیس جمهور محترم تقدیر و تشکر کردند و فرمودند: موضع انقلابی ایشان در سازمان ملل و مجمع بزرگ جهانی قابل تقدیر است، خوب علیه ترامپ حرف زد، انشاالله این موضع انقلابی ایشان در درون کشور نسبت به انقلاب، جوانان و مردم در حالت تشدید و افزایش باشد.
 ایشان در ادامه ابتدای سال تحصیلی را به همه معلمان و دانش آموزان تبریک گفتند و بیان کردند: معلمان حق بزرگی بر گردن ما دارند، پدر علمی و معنوی ما هستند.
در ادامه خطاب به معلمان فرمودند: شما بندگان فراوانی دارید که در مقابل آنها مسئولیت دارید همچنان که ماها در  مقابل شما مسئولیت داریم. مسئولیت ما احترام، عزت، قدردانی و تشکر از شماست وظیفه شما این است که فرزندان این خطّه را خوب تربیت بکنید در پایان به نکته ی قابل تاملی اشاره کرده اند و بیان فرمودند: هر وقت دیدید در جامعه ی ما علم، دانش و معلم دارای عزت و حرمت است امیدوار به رشد جامعه خود باشیم.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*