اخبار عمومی
اعلام وصول 2
170023
تاریخ انتشار: 1396/06/31 18:14
جنجال در برنامه فوتبال یک
امروز بعدازظهر برنامه فوتبال یک با انتشار ویدئویی از رختکن تیم نفت مسجدسلیمان، تیم شگفتی ساز این فصل از رقابت های لیگ دسته اول، این تیم را به دوپینگ متهم کرد.

به گزارش عصرجهان به نقل از  ورزش‌سه،  البته این اتهام نه از زبان مجری یا گزارشگر برنامه که از زبان دهشمند مدیرعامل تیم آلومینیوم اراک به محمود فکری و شاگردانش زده شد. در برنامه لیگ یک ویدئویی از رختکن مسجدسلیمان پس از تساوی با آلومینیوم منتشر شد که در این ویدئو کف رختکن مملو از سرنگ های استفاده شده بود. اتفاقی که باعث شد مدیر آلومینیوم اعلام کند اعضای تیم رقیب (نفت مسجدسلیمان) با استفاده از مواد نیروزا وارد میدان شده بودند.
این اتهام بلافاصله با واکنش محمود فکری مواجه شد و او با مضحک قلمداد کردن این اتهام گفت: اگر کسی بخواهد از مواد نیروزا استفاده کند، آثار جرم را پاک می کند ضمن اینکه مسجدسلیمانی ها اصولا رختکن را تمیز شده تحویل میزبان می دهند.
در این لحظه دهشمند با تاکید بر اینکه لحظه ای وارد رختکن شده که تدارکات تیم حریف در آنجا حضور داشتند،  قویا اتهام صحنه سازی را رد می کند و آنچه که اتفاق افتاده و توسط دوربین ها به ثبت رسیده بدون دخالت افراد دیگری بوده است. او همچنین تاکید کرد بهتر است نهادهایی مثل قوه قضاییه یا پزشکی قانونی یا آزمایشگاه های پزشکی با بررسی سرنگ ها اثبات کنند که این سرنگ ها از سوی چه تیمی استفاده شده.
پوربخش، مجری برنامه در ادامه اعلام کرد که یکی از سرنگ ها به یکی از آزمایشگاه های تهران تحویل داده شده و مشخص شده مواد داخل آن، ناندرولون است که از دسته موادنیروزا محسوب می شود. در این بین محمود فکری با تکذیب این اتفاقات از تیمش حمایت کرد و از مسئولان خواست برای رسیدگی دقیق به این اتهام وارد عمل شوند و جرم را از طرف هر کسی که هست پیگیری کنند و به اطلاع مردم برسانند.
فکری البته گلایه هایی هم از مجری برنامه داشت و به وی گفت: نباید هر اتهامی را در یک برنامه تلویزیونی پخش کرد. این چیزی بود که رئیس فدراسیون پزشکی ـ ورزشی هم به زبان آورد و تاکید کرد در مساله دوپینگ شواهد نقش اول را دارند و نمی شود بدون مدرک معتبر به کسی اتهام زد.
باتوجه به میزان سنگینی این اتهام انتظار می رود فدراسیون فوتبال، کمیته اخلاق و کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال هرچه سریع تر وارد این پرونده بشوند و با سرعت نتیجه تحقیقات خود را در اختیار جامعه فوتبال بگذارند. مقصر هر کس که باشد باید خیلی زود و با قاطعیت سنگین ترین مجازات ممکن را تحمل کند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*