اخبار عمومی
اعلام وصول 2
170029
تاریخ انتشار: 1396/07/01 00:38
تیم واترپلوی نفت امیدیه در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر واترپلو کشور برابر تیم نیروی زمینی به برتری رسید.

عصر جهان-دیدار بین دو تیم واترپلوی نفت امیدیه و نیروی زمینی روز جمعه 31 شهریورماه به میزبانی امیدیه برگزار شد که در نهایت با برتری 15 بر 8 به سود نفتی های امیدیه به پایان رسید.
تیم نفت امیدیه در حالی به مصاف نیروی زمینی می رفت که هفته قبل بر اساس قرعه به استراحت پرداخته بود و این موضوع باعث شد که با توان بیشتری در مقابل حریف خود صف آرایی کنند.
کیفیت خوب استخر نفت امیدیه و حضور تماشاگران با تشویق های پی در پی موجب جذابیت بیشتر بازی بین دوتیم شده بود.


این دیدار بین تیم های سوم و ششم، رقابت ها لیگ برتر فصل گذشته بود و بازیکنان نیروی زمینی برای جبران شکست فصل گذشته در مقابل نفت امیدیه به میدان آمده بودند.
در کوارتر اول و دوم بازی همه‌ چیز بین 2 تیم پایاپای پیش می رفت و نیمه اول این دیدار با تساوی به پایان رسید.
در نیمه دوم، بازیکنان نفت امیدیه که از تجربه بیشتری برخوردار بودند توپ و میدان را به خوبی در اختیار گرفتند و حملات بیشماری بر روی دروازه نیروی زمینی انجام دادند.
در این بازی 2 بازیکن نیروی زمینی 3 اخطاره شده و از زمین مسابقه اخراج شدند که این موضوع باعث اعتراض شدید کادر فنی تیم نیروی زمینی شد.
با توجه به اخراج 2 بازیکن نیروی زمینی سرمربی این تیم به علت کمبود بازیکن مجبور به استفاده از بازیکنان جوان و کم نام و نشان این تیم شد.
شاگردان رضا جعفری در کوارتر سوم بازی از حریف خود پیش افتادند و در ادامه بازی را به خوبی کنترل کردند.
تیم نفت امیدیه با این برد 6 امتیازی شد و در رده سوم جدول قرار گرفت همچنین نیروی زمینی با کسب 3 امتیاز در پله پنجم جای گرفت.
تیم واترپلو نفت امیدیه هفته آینده به مصاف نماینده اصفهان می رود/منبع-ایرنا



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*