اخبار عمومی
اعلام وصول 2
170060
تاریخ انتشار: 1396/07/03 21:23
خادمی: متاسفانه بعد از خارج شدن ایذه از لیست تبعیدگاه، قانونی در قوه قضاییه تصویب شد که قاضی اجازه دارد به تمام شهرها حکم تبعید صادر کند

به گزارش رحیم آورچه خبرنگار پایگاه خبری عصر جهان، شهرستان ایذه با قدمتی به بلندای تاریخ و کهن نامه ایران باستان در این روزها میدان بزرگ تبعیدی هااست.
متهمان پرونده بنیتا علاوه بر حکم قصاصی که دادگاه برای متهم ردیف اول در نظر گرفته، در ارتباط با اتهام‌های مختلف، جمعاً به ۵۱ سال حبس محکوم شدند.


شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی،  متهم ردیف اول پرونده قتل بنیتا را به اتهام قتل عمد به قصاص، در ارتباط با آدم ربایی به 22 سال و 6 ماه حبس، رها کردن طفل 17 ماه حبس،  مباشرت 15 سال حبس، 11 ضربه شلاق، رد عین مال مسروقه، دیه و دو سال تبعید به دیوان‌دره محکوم کرده است.
متهم ردیف دوم این پرونده نیز در ارتباط با عناوین اتهامی مختلف، جمعاً به 13 سال حبس، 11 ضربه شلاق و دو سال اقامت اجباری در شهرستان ایذه محکوم شده است.
واین رشته کماکان با گره کوری بسته شده است و متاسفانه بدست هیچ یک از مسئولین تا حالا باز نشده است.
مهندس هدایت الله خادمی در این خصوص به خبرنگار ما طی تماس تلفنی گفت: بعد از ورود به مجلس یکی از اولین کارهایی که پیگیر شده ام مسئله مهم تبعیدگاه بود که بعد از تلاش های زیاد توانستم ایذه را از لیست خارج کنم اما متاسفانه بعد از این تلاش بنده هر قاضی میتواند به هر شهری حکم تبعید صادر کند که بعد از این بازهم در حال رایزنی با مقامات ارشد قوه قضاییه هستم تا بصورت جداگانه نام ایذه را خارج کنند و با مکاتبات درون سازمانی خود به قاضی ها در تمام شعب گفته شود که دیگر هیچ متهمی به ایذه تبعید نشود.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*