اخبار عمومی
اعلام وصول 2
170074
تاریخ انتشار: 1396/07/05 11:38
فولادی ها در حالیکه در وقت های قانونی پیروز میدان بودند و در آستانه یک برد سه امتیازی دیگرقرارداشتند،اما شاگردان ویسی که در نیمه دوم بخود آمده و برای جبران مافات حملات پردامنه ای را در نیمه زمین میزبان طراحی و به اجراء درآورده بودند سرانجام هدفشان نتیجه داد و با گلزنی کولی بالی در وقت های تلف شده ،شهرآورد نهم دو تیم به تساوی کشیده شد

عصرجهان/محمدابولیان(نوروزی)
فولاد خوزستان (۱)..استقلال خوزستان(۱)
*گلها: عبدالله ناصری(۵۴) فولادخوزستان، موسی کولی بالی(۳-۹۰)استقلال  خوزستان
*اخراج: عبدالله کرمی
*اخطاریها: مهدی رحیم زهیوی ، فرزادجعفری، عبدالله کرمی (فولادخوزستان)، میثم دورقی ، رضاکرملاچعب،عقیل کعبی (استقلال خوزستان(
*داور: وحیدکاظمی -کمکها: بابک داوری، فرهاد مروجی
*چهارچوب رقابت: هفته هشتم لیگ برترفوتبال(جام خلیج فارس)
*روزبرگزاری: سه شنبه ۴مهرماه ۹۶
*محل برگزاری: ورزشگاه غدیراهواز
*وضعیت زمین: چمن مناسب
*ساعت برگزاری:۱۷:۳۰
*تماشاگر:بیش ازهزارنفر
دمای هوا:۳۳
..............................................
 ⚽️فولادخوزستان:
حامدلک،عبدالله کرمی،سینا مریدی(۴۶-میلاد بدرقه) ، احمدعبدالله زاده، پیمان شیرزادی، آرش افشین(۶۵-فرشادجانفزا)، عبدالله ناصری ، علی اصغر عاشوری، مهدی رحیم زهیوی (۸۳هادی حبیبی نژاد)، ایوب والی
*سرمربی: سیدسیروس پورموسوی
.............................................
 ⚽️استقلال خوزستان:
وحیدشیخ ویسی، فریدبهزاد کریمی، رضاکرملاچعب(۴۳حسین صادقی)،عقیل کعبی، ابولفضل علایی، حسین بهرامی(۶۹-یاباتابادزه)، موسی کولی بالی، میثم دورقی، سید علیرضازندوی (۷۹-وحید عسگرپور)، سلمان بحرانی، کلودیوجونیور
*سرمربی: عبدالله ویسی
 ⚽️جریان گلها:
دقیقه (۵۴)درپی غفلت خط دفاعی آبی پوشان عبدالله ناصری در موقعت مناسب گلزنی قرارگرفت و باضربه ی فنی توپ را پس از عبور از شیخ ویسی وارد دروازه ی تیم میهمان کرد.

 *دقیقه( ۳-۹۰)ارسال بلند سلمان بحرانی در محوطه جریمه فولاد با ضربه ی سرکولی بالی همراه شد اما درا دامه توپ برگشتی از سوی قرمزپوشان را این مدافع جلو کشیده این بار با ضربه ی زمینی دروازه ی حامد لک گشود تا بازی را به تساوی کشاند.
 *دقایق حساس بازی:
دقیقه (۳-۴۵)ابولفضل علایی توپ ارسالی فولادی ها را در آستانه ورود به دروازه ی خودی به بیرون فرستاد.
 *دقیقه(۵۴)درپی غفلت خط دفاعی آبی پوشان عبدالله ناصری در موقعت مناسب گلزنی قرار گرفت و با ضربه ی فنی توپ را پس از عبور از شیخ ویسی وارد دروازه ی تیم میهمان کرد.
 *دقیقه( ۵۸)ارسال کولی بالی با ضربه ی سرسلمان بحرانی و دفع مناسب لک گلر فولادسازان همراه شد.
 *دقیقه (۸۱)شلیک جونیور بازیکن پرکار آبی پوشان را حامد لک دفع کرد.
*دقیقه (۹۰)شلیک بحرانی بازهم با واکنش لک روبرو شد.
 *دقیقه( ۳-۹۰)ارسال بلند سلمان بحرانی در محوطه جریمه فولاد با ضربه ی سرکولی بالی همراه شد اما در ادامه توپ برگشتی ازسوی قرمزپوشان را این مدافع جلو کشیده این بار با ضربه ی زمینی دروازه ی حامد لک گشودتابازی را به تساوی کشاند.
..............................................
🌍عصرجهان/محمدابولیان نوروزی- در چهارچوب رقابت های فوتبال لیگ برترجام خلیج همیشه فارس و ازهفته ی هشتم این مسابقات  تیم های فولادخوزستان و استقلال خوزستان در درورزشگاه غدیر اهواز برگزار کننده شهرآورد قرمزوآبی استان بودند. شاگردان پورموسوی در حالی در این بازی بعنوان میزبان در مقابل حریف آبی پوش به میدان رفتند که طی چندهفته گذشته با کسب نتایج امیدوار کننده و کسب دو پیروزی روحیه بخش در برابر سپاهان اصفهان وصنعت نفت  آبادان کم کم خود را به صدرجدول رده بندی نزدیک کرده بودند و در این مصاف خانگی هم بدنبال تداوم بردهای خود در مقابل استقلال گام به میدان مسابقه گذاشتند ، فولادسازان که در دقیقه ۴۲نیمه نخست بازی بدلیل اخراج عبدالله کرمی تا انتهای  این دیدار ده نفره به بازی ادامه دادند، در آغازنیمه دوم و در دقیقه  ۵۴توسط عبدالله ناصری به گل برتری دست یافتند و در حالیکه در وقت های قانونی پیروز میدان بودند و در آستانه یک برد سه امتیازی دیگرقرارداشتند،اما شاگردان ویسی که در نیمه دوم بخود آمده و برای جبران مافات حملات پردامنه ای را در نیمه زمین میزبان طراحی و به اجراء درآورده بودند سرانجام هدفشان نتیجه داد و با گلزنی کولی بالی در وقت های تلف شده ،شهرآورد نهم دو تیم به تساوی کشیده شد.تا نخستین تساوی دو تیم در تاریخ مسابقات لیگ برتر به ثبت رسد.


ضمیمه گزارش
گفتگوی پس از بازی سرمربیان دو تیم با سایر رسانه ها(ایرنا):

 سرمربی تیم فولاد خوزستان: بازیکنانم احساسی بازی کردند
 سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: بازیکنانم در این دیدار احساسی بازی کردند و نتوانستند برنامه های کادر فنی را به خوبی اجرا کنند.
سید سیروس پورموسوی شامگاه سه شنبه در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل استقلال خوزستان در هفته هشتم اظهار کرد: در 25 دقیقه اول بازی خیلی بد بودیم و حریف برتر از ما نشان داد اما در ادامه عملکرد بازیکنانم بهتر شد و توانستیم یک گل به ثمر برسانیم.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان افزود: با وجود این که 10 نفره شدیم اما تا دقیقه 93 از حریف پیش بودیم و مساوی چیزی از ارزش های بازیکنانم کم نمی کند.
وی عنوان کرد: فاصله بین دو بازی ما در هفته های اخیر بسیار کم بود و همین امر موجب شد که نتوانیم به خوبی ریکاوری کنیم و بازیکنانم در پایان بازی خسته به نظر می رسیدند اما باید بگویم که گرفتن هفت امتیاز از سه بازی کار بسیار بزرگی است و من بازیکنانم را تحسین می کنم.
پورموسوی با بیان این که بازی های دربی همیشه حساسیت خود را دارد افزود: ما برای برد وارد میدان شدیم اما اخراج بازیکنمان در نیمه اول به ما لطمه وارد کرد و نتوانستیم نتیجه برتری خود را حفظ کنیم.
وی در خصوص درگیری های پس از بازی بین اعضای کادر فنی دو تیم گفت: سال گذشته اکثر بازیکنان و کادر فنی فولاد در استقلال خوزستان بودند و از آن ها به خوبی یاد می شد اما اکنون چون در تیم فولاد هستیم صحیح نیست که چنین رفتارهایی از خود نشان دهند.
 سرمربی تیم استقلال خوزستان :برتر از فولاد نشان دادیم اما نتوانستیم پیروز شویم
سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: ما در تمام دقایق بازی برتر از حریف بودیم اما نتوانستیم در گلزنی موفق باشیم و پیروز شویم.
عبدالله ویسی روز سه شنبه در نشست خبری پس از بازی بین دو تیم فولاد و استقلال خوزستان اظهار کرد: مثل بازی با پارس جنوبی و سپیدرود مسلط بر بازی بودیم و موقعیت های بیشماری بر روی دروازه حریف خلق کردیم اما نتوانستیم موفق باشیم.
سرمربی تیم استقلال خوزستان با بیان این که بر روی ضد حمله گل خوردیم افزود: تیم 10 نفره فولاد پس از زدن گل به خوبی دفاع کرد و با دوندگی زیاد مانع اجرای برنامه های تاکتیکی ما شد.
وی ادامه داد: بازی بسیار زیبایی بود ومردم از دیدن آن لذت بردند اما ای کاش امتیازات این دیدار تقسیم نمی شد و ما پیروزی میدان می شدیم.
ویسی با بیان اینکه همه کار کردیم اما در امر گلزنی آن طور که باید خوب نبودیم افزود: از جایگاه حال حاضر خود در جدول نگران نیستیم و مطمئنم وضعیت ما روز به روز بهتر خواهد شد، اما باید بگویم که از شعارهای تماشاگران علیه تیم بسیار ناراحت هستم.
وی در خصوص وضع مالی باشگاه گفت: تنها 20 درصد قرارداد بازیکنان را پرداخت کردیم همچنین یک عده هم از فصل قبل طلب داشتند که با آن ها تسویه کردیم ولی در حال حاضر شرایط خوبی نداریم و از استاندار خواهش می کنم که به وضعیت نابسامان تیم رسیدگی کند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*