اخبار عمومی
اعلام وصول 2
170075
تاریخ انتشار: 1396/07/05 11:46
جسد ملیکا دختر بچه 8 ساله هفتکلی در خانه ای مخروبه پیدا شد.

عصرجهان- بعدازظهر روز گذشته دختربچه ۸ ساله از اهالی کوی شهید ذوالفقاری (هوره) شهرستان هفتکل در حال بازی با دوستان خود بود.
با تاریک شدن هوا کودک به منزل نرفت و خانواده وی به جستجو در منطقه پرداختند.
در نتیجه جستجو ابتدا دمپایی دختربچه پیدا و با جستجوی بیش تر حوالی ساعت ١١ و ۴٥ دقیقه شامگاه گذشته جسد به خاک سپرده شده دختربچه در خانه ای مخروبه پیدا شد (ایران)
تجاوز صورت نگرفت/تحقیقات ادامه دارد/ چند نفر احضار شدند
کانال تلگرامی ندای هفتکل نوشت: حجت الاسلام و المسلمین مرعشی دادستان شهرستان هفتکل  در گفتگو با هفتکلی ها ضمن ابراز تاسف از حادثه تلخ قتل ملیکا گفت: تحقیقات از لحظه دریافت خبر در حال انجام است و یک تیم حرفه ای از پلیس آگاهی استان با همکاری پلیس هفتکل در حال بررسی موضوع هستند.
دادستان شهرستان هفتکل با رد شایعه تجاوز گفت: علت  اولیه مرگ خفگی تشخیص داده شد و  تجاوزی صورت نگرفته است لذا از شهروندان تقاضا داریم به شایعات توجه نکرده واجازه دهند تحقیقات پلیس به سرانجام برسد.
مرعشی همچنین تاکید کرد: تاکنون کسی بازداشت نشده اما از چندین نفر مطلع در این زمینه تحقیق کرده ایم.



کانال تلگرام عصر جهان


تکمیل
|
Iran
|
1396/07/05 14:46
  +0

  -0
پاسخ
کشف جسد مدفون دختربچه 8 ساله در "هفتکل"
فرماندار هفتکل از کشف جسد دختربچه هشت ساله هفتکلی در یک ساختمان مخروبه خبر داد.
اسحاق مرادی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: "ملیکا لطفی" دختربچه هشت ساله اهل منطقه هوره هفتکل حدود ساعت 19 روز گذشته (4 مهرماه) از خانه خارج و در حال بازی با دوستان خود بود که با تاریکی هوا خبری از وی نشد و به خانه بازنگشت.
وی افزود: پس از نگرانی خانواده از عدم بازگشت فرزندشان، موضوع را به پلیس اطلاع دادند و پس از آن پلیس آگاهی و اطلاعات به محل زندگی این دختربچه اعزام شده و جستجو را آغاز کردند.
فرماندار هفتکل گفت: پس از بررسی، جسد این دختربچه ساعت 23:45 شب گذشته در فاصله 100 متری منزل این خانواده در یک ساختمان مخروبه پیدا شد. جسد ملیکا در یک اتاق شش متری، زیر خاک دفن شده بود.
مرادی بیان کرد: پدر و مادر ملیکا طلاق گرفته‌اند و این کودک در منزل پدربزرگ مادری‌اش زندگی می‌کرد.
وی افزود: در حال حاضر نمی‌توانیم بگوییم که به این دختربچه تجاوز شده است یا خیر. از جسد نمونه‌برداری شده و در حال حاضر در حال بررسی این موضوع هستیم.
فرماندار هفتکل تصریح کرد: با هماهنگی فرمانده انتظامی شهرستان، دادگستری و دادستان هفتکل و پزشک قانونی جسد تشخیص هویت شده و به سردخانه اعزام شد.
مرادی بیان کرد: صحنه کشف جسد مورد بررسی قرار گرفته و تاکنون علت انگیزه قاتل یا قاتلین مشخص نشده است.

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*