اخبار عمومی
اعلام وصول 2
170099
تاریخ انتشار: 1396/07/06 12:39
کارگاه آموزشی کمک های اولیه در بلایا و حوادث غیر مترقبه در شبکه بهداشت و درمان لنده برگزار گردید.

به گزارش عصرجهان، مدیر شبکه بهداشت و درمان لنده از برگزاری کارگاه آموزشی کمک های اولیه در بلایا و حوادث غیر مترقبه در شبکه بهداشت و درمان لنده برای تیم واکنش سریع و رابطین بهداشتی خبر داد.
در ابتدای این کارگاه، مهندس امراله خانی مدیر شبکه بهداشت و درمان لنده، ضمن تشکر از زحمات رابطین و  سایر همکاران گفت: که با توجه به شرایط استراتژیکی و حادثه خیز بودن کشورمان لازم است مربیان و داوطلبان سلامت مبانی و اصول کمک‌های اولیه در شرایط بحران را به صورت تئوری و عملی فرا گیرند.
وی افزود: این کارگاه آموزشی با توجه به ضرورت کمک های اولیه برای تیم واکنش سریع و رابطین بهداشتی  و با هدف توانمندسازی و ارتقاء مهارت‌های اعضای تیم واکنش سریع در مقابله با بلایا در شرایط اضطراری ، با حضور اعضای چارت سامانه فرماندهی حادثه ستاد شبکه بهداشت و مراکز و رابطین بهداشتی در سالن کنفرانس شبکه بهداشت و درمان لنده برگزار گردید.
به گزارش وب دا،در این کارگاه آموزشی که توسط واحد کاهش خطر بلایا شبکه بهداشت و درمان لنده و با همکاری مرکز فوریت های پزشکی برگزار شد، کلیات کمک‌های اولیه، احیاء قلبی- ریوی، اقدامات لازم در اورژانس‌های محیطی مانند برق‌گرفتگی و غرق شدگی،سوختگی ها، روش حمل مصدوم، تروماها وکنترل خونریزی به صورت تئوری و عملی آموزش داده شد.

 



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*