اخبار عمومی
اعلام وصول 2
170106
تاریخ انتشار: 1396/07/07 13:22
فاکتور های انتخاب یک شهر به عنوان تبعیدگاه چیست؟ آیا از سال های دور که ایذه به عنوان تبعیدگاه انتخاب شده است هیچ تغییر و تحولی نداشته است که تاکنون تبعیدگاه باقی مانده است؟
به گزارش رحیم آورچه خبرنگار پایگاه خبری عصر جهان، انشان شهر سنگ نگاره ،آیاپیر شهر تمدن های ایران باستان، ایزج شهر هزاره های تاریخ وایذه کنونی شهر شهید پرور، مدت ها است که به عنوان یکی از شهرهای تبعیدگاه ایران به شمار می آید.
این شهر متمدن هر سال میزبان مجرمان وجانی های فراوان با پرونده های بسیار سنگین و خطرناک است.
شهروندان فهیم شهرستان ایذه در یک حرکت و اعتراض مسالمت آمیز شرکت کردند و جلوی فرمانداری اعتراض خود را به نماینده دولت در شهرستان بیان کردند.
 چند جمله حرف حساب
-فاکتور های انتخاب یک شهر به عنوان تبعیدگاه چیست؟ آیا از سال های دور که ایذه به عنوان تبعیدگاه انتخاب شده است هیچ تغییر و تحولی نداشته است که تاکنون تبعیدگاه باقی مانده است؟
-ایذه دارای مردمانی لُر تبار ،با اصالت بختیاری،مسلمان و یک دست شیعه هستند که با تبعید انسان هایی با فرهنگ ،آداب ،رسوم و مذهبی دیگر سال ها است که به فرهنگ و مذهب این شهر  آسیب وارد کرده اند، آیا وقت آن نرسیده که دیگرکسی به این شهر تبعید نشود؟!
-اگر نوبتی هم حساب کنیم خیلی وقت است که از اتمام نوبت ایذه گذشته است، مسئولان محترم ذیربط به داد وفریادِ مظلومیت مردم این شهر محروم برسید.


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*