اخبار عمومی
اعلام وصول 2
170112
تاریخ انتشار: 1396/07/07 17:01
امام جمعه شهر لیکک:
معاویه انسان بسیار زیرک و قدرتمند در کارهای فرهنگی بود و اگر بخواهیم کسی را با امپراطوری رسانه ای فعلی صهیونیست و استکبار جهانی و پروژه‌های نفوذی که استکبار جهانی برای از بین بردن اسلام به کار می برند را مقایسه کنیم شخص معاویه است. نبردهای معاویه بیشتر نبردهای فرهنگی بود

به گزارش سیروس بزمی خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، خطبه های نماز جمعه این هفته شهر لیکک به امامت حجت الاسلام محمد یوسف افروغی امام جمعه شهرستان بهمئی در مسجد صاحب الزمان شهر لیکک برگزار شد
امام جمعه شهر لیکک بخش بزرگی از خطبه های نماز جمعه این هفته را به مبحث عاشورا و قیام امام حسین (ع) اختصاص دادند


ایشان یکی از دلایل قیام امام حسین علیه السلام را به دست گرفتن پُست های مدیریتی به دست افراد ناسالم دانستند و فرمودند معاویه انسان بسیار زیرک و قدرتمند در کارهای فرهنگی بود و اگر بخواهیم کسی را با امپراطوری رسانه ای فعلی صهیونیست و استکبار جهانی و پروژه‌های نفوذی که استکبار جهانی برای از بین بردن اسلام به کار می برند را مقایسه کنیم شخص معاویه است. نبردهای معاویه بیشتر نبردهای فرهنگی بود .
حجت الاسلام محمد یوسف افروغی با توجه به این موضوع در هشدار به مسئولین فعلی فرمودند: "هر کسی را در هر پستی قرار ندهیم"
 وی ادامه دادند: ما باید بیشتر از داخل و نیروهای داخلی بترسیم تا از بیرون
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان افزودند: اگر امام حسین (ع) نبود بعثت پیغمبر هم در تاریخ گم میشد و نامی از پیغمبر و   خدا هم نبود و مردم به بت پرستی و جاهلیت برمی‌ گشتند.
ولایت‌پذیری شاهرگ ماندگاری حادثه عاشورا و جاودان کردن یاران عاشورایی امام حسین (ع) بود. این درس را روزانه به آن نیاز داریم.
 ایشان با طرح یک سوال که چه موقع امام زمان ظهور می کنند به این پاسخ اشاره کردند:  هر وقت که ما به اندازه ای که به اکسیژن هوا نیاز داریم و بیشتر، احساس نیاز به ولی امام معصوم بکنیم.
 ایشان در ادامه به صحبت‌های مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولین مجلس خبرگان رهبری اشاره کرده اند: استفاده از دست خود بهتر از تکیه به عصای دیگران است که این عصا ماندگار نیست و بسیار شکننده است. در بخشی دیگر از سخنان رهبر انقلاب اشاره کرده اند که نخبگان آمریکا از داشتن چنین رئیس جمهوری شرم بکنند.
 ایران هیچ وقت در مقابل آمریکا کم نخواهد آورد و سواری دادن به آنها نخواهد داد و این آرزو را به گور می برند.
امام جمعه در ادامه به بیان شخصیت رئیس‌جمهور آمریکا پرداختند: رئیس جمهور آمریکا یک شخصیت سیاسی و فرهنگی نیست، ایشان یک اخلاق شبیه گاوچران ها دارد چرا که شخصیت کاملا اقتصادی دارد. این موضوع را خود شخصیت های بزرگ غربی و آمریکایی به آن معتقد هستند.
 خطیب نماز جمعه شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی در ادامه روز نیروی انتظامی را تبریک گفتند و از زحمات و تلاش‌های آنها تقدیر و تشکر کردند و فرمودند: پیشگیری از وقوع جرم خیلی آسان تر و کم هزینه تر از این است تا با جرم مبارزه شود.
۱۱ محرم روز تجلیل از اسرا و مفقودین است . شاید یکی از زیباترین روزها برای نظام جمهوری اسلامی ایران بازگشت اسرا به وطن بود.
افروغی  در ادامه فرمودند: از اتحاد و آرامشی که در شهرستان به دلیل فعالیت های خوب مسئولین در این ماه تقدیر و تشکر میکنم.
در پایان به این موضوع اشاره کرده اند: یکی از آسیب‌هایی که شهرستان ما دارد و استاندار جدید باید بداند این است که تغییر زودهنگام  مسئولین برای شهرستان یک خسارت سنگین است. امیدوارم که با یک تدبیر این نکته را به آن فکر و عمل بکند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*