اخبار عمومی
اعلام وصول 2
170123
تاریخ انتشار: 1396/07/08 14:24
دکتر رضا چمن رئیس پیشین دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بعنوان رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی شاهرود منصوب شد

عصرجهان- با حکم وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رضا چمن به عنوان رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی شاهرود منصوب شد تا جایگزین سید عباس موسوی شود که شش سال در این مسند حضور داشت و امروز راهی دانشگاه علوم پزشکی مازندران شده است.


چمن سابقاً معاون دانشگاه علوم پزشکی شاهرود نیز بود.
چمن همچنین دکترای پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز، کارشناسی ارشد مدیریت سلامت از دانشگاه علوم پزشکی تهران و تخصص در رشته اپیدمیولوژی از دانشگاه علوم پزشکی تهران را در کارنامه تحصیلی دارد و عضو هیئت علمی دانشگاه شیراز نیز محسوب می شود.
وی عضو هیئت مدیره انجمن علمی اپیدمیولوژیست های ایران است و پیش از این سمت ریاست مرکز بهداشت کهکیلویه، معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، ریاست دانشکده بهداشت شاهرود، ریاست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و مدیر امور پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز بوده است.
استان سمنان دارای دو دانشگاه علوم پزشکی در غرب و شرق است که یکی سمنان با محوریت مرکز استان و شهرستان های همجوار و دیگری شاهرود که بیش از یک سوم جمعیت استان سمنان یعنی شهرستان های میامی و شاهرود را پوشش می دهد/موج
دکتر چمن از اصلاح طلبان شهرستان کهگیلویه استان کهگیلویه و بویراحمد است که کارنامه خوبی از خود در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به یادگار گذاشت



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*