اخبار عمومی
اعلام وصول 2
170197
تاریخ انتشار: 1396/07/10 13:26
با تلاش های مسئولانه مجموعه راه و شهرسازی عبور اولين اتومبیل از پل جلاله و پيش روي تا فاصله ۴۰۰ متری روستا برآفتاب جلاله صورت گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان به نقل از مدیر روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان كهگيلويه و بويراحمد ، در دورترين نقطه شهرستان دنا روستایی قرار دارد که بعلت نبودن راه ارتباطي به‌ناچار با عبور از صخره ها و کوهها با پای پیاده مایحتاج روزمره خود تهیه مي نمايند.


شادي مردم روستاي برآفتاب جلاله به همت مسئولانه مدیرکل راه و شهرسازی استان در دولت تدبير و اميد که تا کنون به علت صعب العبور بودن منطقه از مسیر ارتباطی محروم بود.
دکتر محمد علی عليمرداني در این رابطه افزود: با پيگيري شبانه روزي توانستيم در هفته دولت سال جاري كلنگ احداث راه ارتباطي برآفتاب جلاله زيلايي را به ميزان 2 کیلومتر با حضور مسئولين استاني به زمين بزنيم و اكنون قریب به یک ماه است که از کلنگ زنی پروژه جلاله می گذرد و عملیات راهسازی با پيشرفت فيزيكي 40 درصدي تا فاصله 400متری روستای برآفتاب پیش رفته است.
عليمرداني اظهار داشت :با تلاشهاي شبانه روزي مجموعه راه و شهرسازي توانستيم با اتصال پل جلاله به اين پروژه ، امكان تردد خودرو تا فاصله 400 متري روستا ميسر نماييم.
مشخصات اين پروژه به طول 2 كيلومتر و با اعتبار 11 ميليارد ريال به مدت 11 ماه مي باشد.
گفتتی است هر چند پروژه مذکور درحال حاضر در دست احداث است ولی اهالی روستای خرسند و مسرور از اینکه اولین خودرو به فاصله 400متری روستا رسیده است.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*