اخبار عمومی
اعلام وصول 2
1702
تاریخ انتشار: 1393/05/05 01:15
فرماندار گچساران:
فرماندار گچساران از برقراری و از سرگیری پرواز در فرودگاه این شهرستان تا دو هفته دیگر خبر داد.

 فرماندار گچساران:

پروازهای فرودگاه گچساران تا ۲ هفته آینده برقرار می‌شود

 فرماندار گچساران از برقراری و از سرگیری پرواز در فرودگاه این شهرستان تا دو هفته دیگر خبر داد.

هواپیمایی ماهان

عبدالرحیم رحیمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوال خبرنگار تسنیم در گچساران مبنی بر وضعیت فرودگاه این شهرستان، اظهار کرد: جلسه‌ای با حضور مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در مورد پیگیری وضعیت فرودگاه شهرستان تشکیل دادیم و در این جلسه دو تصمیم گرفته شد.

وی افزود: در این جلسه قرار شد با پیگیری‌های شرکت نفت، تا دو هفته دیگر مشکل تعطیلی فرودگاه گچساران برطرف و هفته‌ای حداقل یک پرواز در این فرودگاه برقرار و از سر گرفته شود.

فرماندار گچساران به خرید تانکر سوخت‌رسانی در فرودگاه این شهرستان اشاره کرد و گفت: این تانکر با اعتباری بیش از 17 میلیارد ریال خریداری شده و با این تانکر سوخت‌رسانی به هواپیما انجام می‌گیرد.

رحیمی با اشاره به اینکه باید تانکر تزریق سوخت نیر خریداری شود، خاطرنشان کرد: در این جلسه قرار شد که مشکل سوخت‌رسانی هواپیما در مرکز و در گچساران پیگیری شود.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین دلایل تعطیلی فرودگاه گچساران، مشکل سوخت‌رسانی بود، عنوان کرد: برطرف شدن مشکل سوخت‌رسانی فرودگاه گچساران نیازمند 45 میلیارد ریال اعتبار است.

فرماندار گچساران از اجرای فاز دوم فرودگاه این شهرستان خبر داد و افزود: فرودگاه گچساران در فاز دوم قرار است که توسعه بیشتری به لحاظ خدمات‌رسانی به شهروندان پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*