اخبار عمومی
اعلام وصول 2
170207
تاریخ انتشار: 1396/07/11 22:18
با حکم سید حسن قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر ایرج نظری به سرپرستی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان، با حکم سید حسن قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر ایرج نظری از پزشکان خوشنام استان خوزستان به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز منصوب شد.
بنا به همین گزارش در بخشی از حکم صادره آمده است: جناب آقای دکتر ایرج نظری، استادیار محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی جندی شاپور اهواز، نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جناب عالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی جندی شاپور اهواز منصوب می شوید.
وزیر بهداشت در ادامه این حکم اهداف و برنامه های اجرایی سرپرست دانشگاه را یادآور شده و تاکید کرده است: «اقداماتی از جمله تشویق، ترغیب و توجه ویژه به اجرای برنامه تحول و نوآوری در آموزش پزشکی و نوآوری در پژوهش و فناوری، تأمین، حفظ و ارتقاء سطح سلامت مردم به ویژه محرومین و نیازمندان، عملیاتی کردن برنامه ششم توسعه و برنامه سلامت دولت دوازدهم، اقدامات لازم در زمینه استمرار طرح تحول نظام سلامت را به اجرا درآورید. »
همچنین ارتقاء برنامه های جاری حوزه های بهداشتی، درمانی، فرهنگی و دانشجویی، صیانت از منابع انسانی، فیزیکی و مالی، توسعه عدالت در سلامت در حوزه مأموریت خود، رعایت اعتدال، توان مندی و شایسته سالاری در انتصابات و تکریم اعضای هیأت علمی و کارکنان حوزه سلامت از دیگر اقداماتی است که باید سرپرست دانشگاه به آن اهتمام ورزد


دکتر ایرج نظری در زمان ریاست دکتر اسماعیلی ایدنی مدتی مسئولیت معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز را به عهده داشت.
دکتر اسماعیل ایدنی چهار سال ریاست دانشگاه علوم پزشکی اهواز را به عهده داشت و شهریور ماه از سمت خود استعفا داد که وزیر با استعفایش موافقت کرد.
هیات تحریریه پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و خدمات "دکتر اسماعیل ایدنی" انتصاب دکتر "ایرج نظری" را تبریک عرض نموده و توفیق روزافزون ایشان را از خداوند متعال مسئلت می نمایند





کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*