اخبار عمومی
اعلام وصول 2
170209
تاریخ انتشار: 1396/07/11 22:24
یک منبع آگاه از احتمال چند فرماندار از جمله فرمانداران بهبهان، ماهشهر و خرمشهر تا چند روز آینده خبر داد و گفت: با وجود مذاکرات مجمع نمایندگان استان خوزستان با وزیر کشور و قول ابقای استاندار، اما هنوز بحث ابقای غلامرضا شریعتی قطعی نشده و برخی جریان افراطی بدنبال تغییر استاندار هستند.

عصرجهان-یک منبع آگاه امروز در گفت‌وگو با فارس با اعلام اینکه برخی فرمانداران تا چند روز آینده تغییر می‌کنند اظهار کرد: احتمالا فرمانداران بهبهان، ماهشهر و خرمشهر جزو تغییرات آتی باشند.
وی در خصوص وضعیت مدیریت استان با توجه به انتشار اخبار و شایعاتی در خصوص احتمال تغییر استاندار خاطرنشان کرد: مجمع نمایندگان استان خوزستان مخالف تغییر استاندار است و در این خصوص رایزنی‌هایی نیز انجام داده است اما برخی جریانات افراطی وابسته به اصلاح‌طلبان به هر دلیلی دنبال تغییر غلامرضا شریعتی هستند و این موضوع باعث شده که هنوز موضوع ابقای استاندار خوزستان قطعی نباشد.
این منبع خاطرنشان کرد: اکثر دلسوزان استان مخالف تغییر استاندار خوزستان در شرایط فعلی هستند و امیدواریم دولت نیز با درک شرایط خاص خوزستان تصمیم به ابقای غلامرضا شریعتی را رسما اعلام کند.
وی تصریح کرد: بهرحال تا چند روز آینده موضوع ابقای یا تغییر احتمالی استاندار خوزستان تعیین تکلیف خواهد شد ضمن آنکه به نظر می‌رسد تغییرات در سطح برخی مدیران کل و فرمانداران نیز بزودی اتفاق خواهد افتاد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*