اخبار عمومی
اعلام وصول 2
170245
تاریخ انتشار: 1396/07/13 01:31
شهردار سابق اهواز گفت: شهردار جدید در انتظار هجمه افرادی باشد که منافع آنها به خطر می افتد؛ همانطور که حفظ منافع اینگونه افراد در گرو هجمه به من بود.

عصرجهان-سید خلف موسوی شامگاه چهارشنبه در آئین تودیع خود و معارفه شهردار جدید کلانشهر اهواز اظهار کرد: در دوره شورای شهر قبلی، دولت اعتباری به شهرداری ها نداد و ما اقتصاد مقاومتی را در اهواز تمرین کردیم و دستاوردهای آن اجرای پروژه های عمرانی موجود در شهر است.


وی با تاکید بر اینکه زمانی که شهرداری اهواز را تحویل گرفتم تعداد کارکنان این نهاد عمومی خدماتی، تعداد چهار هزار و ۵۰۰ نفر بود، بیان کرد: امروز که مسئولیت خود را به شهردار جدید واگذار می کنم این تعداد پرسنل به سه هزار و ۵۷ نفر کاهش پیدا کرده است.
شهردار سابق اهواز ادامه داد: مراسم تودیع و معارفه امروز برای من و دیگران آموزنده است به این خاطر که در حالی بنده تودیع می شوم که چهار سال پیش در چنین روزی مراسم تودیع آقای کتانباف از شهرداری اهواز برگزار شد و این مسئولیت را بعد از ایشان بر عهده گرفتم.
این مقام سابق شهرداری اهواز بیان کرد: همانطور که در زمان مسئولیت بنده برخی افراد که منافع آنها در شهرداری به خطر افتاده بود هجمه هایشان را آغاز کردند، شهردار جدید اهواز نیز در انتظار هجمه اینگونه افراد باشد.
بر اساس این گزارش، هنگامی که سید خلف موسوی در حال سخن گفتن بود، فرد ناشناسی از میان جمعیت با صدای بلند خطاب به وی گفت: در زمان شهرداری شما استخدام های غیرقانونی زیادی صورت گرفته است و تبعیض نیز یکی دیگر از مواردی است که شما باید نسبت به آن پاسخگو باشید و در این بین حق الناس را رعایت نکرده اید، به همین خاطر از شما و ۲۱ عضو سابق شورای شهر اهواز شکایت خواهم کرد.
شهردار سابق اهواز هم در واکنش گفت: پیش بینی می کردم که برخی افراد به تحریک اشخاصی خاص در این مراسم تنش ایجاد کنند اما با این وجود از همه پرسنل شهرداری که در این مدت به صورت شبانه روز برای توسعه شهر تلاش کردند، تقدیر و تشکر می کنم/مهر



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*